ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 97258
  • ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۵
  • 66 بازدید
  • ارسال توسط :
دانمارک به دلیل جنگ یمن فروش سلاح به امارات را متوقف کرد

دانمارک به دلیل جنگ یمن فروش سلاح به امارات را متوقف کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از جماران به نقل از خبرگزاری آناتولی،،وزیر خارجه دانمارک اعلام کرد که کشورش فروش تسلیحات نظامی به امارات را به حالت تعلیق درآورده است. «اندرس ساموئلسن» وزیر خارجه دانمارک طی سخنانی در پارلمان اعلام کرد که به دلیل نقش امارات در بحران انسانی در یمن٬ […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از جماران به نقل از خبرگزاری آناتولی،،وزیر خارجه دانمارک اعلام کرد که کشورش فروش تسلیحات نظامی به امارات را به حالت تعلیق درآورده است.

«اندرس ساموئلسن» وزیر خارجه دانمارک طی سخنانی در پارلمان اعلام کرد که به دلیل نقش امارات در بحران انسانی در یمن٬ کشورش فروش تسلیحات نظامی به ابوظبی را به حالت تعلیق درآورده است.

بر اساس گزارش روزنامه « اینفورمیشن» وزیر امور خارجه دانمارک ضمن اطلاع رسانی به اداره کل امنیت این کشور از آنها خواسته که در صورت امکان مجوز صادرات تسلیحات و فروش تجهیزات نظامی به امارات متحده عربی را تعلیق کنند.

دانمارک پیشتر در تاریخ 22 نوامبر 2018، صادرات سلاح به عربستان سعودی را به دلیل نقشش در جنگ یمن و همچنین قتل جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار منتقد سعودی متوقف کرده بود.

 

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن