ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 97271
  • ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۹
  • 420 بازدید
  • ارسال توسط :

تظاهرات در جنوب یمن در اعتراض به آل زاید و آل سعود

العالم – یمن مردم مناطق جنوبی یمن بار دیگر اقدام به تظاهرات و شعار دادن علیه متجاوزین کردند، در میان شعار آنها شنیده می شود که فریاد می زنند: ای ائتلاف دروغگو، شما حامی تروریسم هستید، برو بیرون امارت، ای خاندان زاید ای ظلم کنندگان به یمن لعنت بر شما باد. مردم مناطق جنوبی یمن […]

العالم – یمن

مردم مناطق جنوبی یمن بار دیگر اقدام به تظاهرات و شعار دادن علیه متجاوزین کردند، در میان شعار آنها شنیده می شود که فریاد می زنند: ای ائتلاف دروغگو، شما حامی تروریسم هستید، برو بیرون امارت، ای خاندان زاید ای ظلم کنندگان به یمن لعنت بر شما باد.

مردم مناطق جنوبی یمن از امارات و عربستان سعودی می خواهند این کشور را ترک کنند و دست از اشغال و تجاوز به سرمایه های این کشور بردارند.

انتفاضه مردمی در عدن هرروز گسترده تر می شود و آتش آن به زندانهای سری امارات رسیده که در آن حکومت زاید حقوق بشر را آشکارا نقض می کند؛ امارات و مزدورانش در عدن، حضرموت و مناطق اشغالی دست به فجایع انسانی و تغییر هویت یمن زده اند.

مردم یمن از نقض حقوقشان توسط ائتلاف علیه این کشور و مزدورانشان به فغان آمدند و خواستار پایان هر چه سریعتر غارت، قتل، آوارگی و محرومیت از تعیین سرنوشت کشورشان و نابودسازی زیربنای آن، محاصره، جلوگیری از رسیدن دارو هستند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن