ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 9728
  • ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴
  • 92 بازدید
  • ارسال توسط :
رزمایش شهدای مدافع حرم با حضور 6 گردان در بروجرد برگزار می‎شود/ پیش‎بینی پذیرایی از 15 هزار زائر در اربعین حسینی

رزمایش شهدای مدافع حرم با حضور 6 گردان در بروجرد برگزار می‎شود/ پیش‎بینی پذیرایی از 15 هزار زائر در اربعین حسینی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از بروجرد، مجید سوری عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان اظهار کرد: 13 و 14 آبان ماه همزمان با شهرستان‎های سراسر استان رزمایش دفاع از کوی و برزن و امداد و نجات با حضور 5 گردان بیت المقدس […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از بروجرد، مجید سوری عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان اظهار کرد: 13 و 14 آبان ماه همزمان با شهرستان‎های سراسر استان رزمایش دفاع از کوی و برزن و امداد و نجات با حضور 5 گردان بیت المقدس و یک گردان کوثر و با عنوان شهدای مدافع حرم در این شهرستان برگزار می‎شود.

وی عنوان کرد: در رزمایش شهدای مدافع حرم بسیجیان شهرستان بروجرد 5 تاکتیک دفاعی و امنیتی شامل تاکتیک‎های امنیتی ایست و بازرسی، مقابله با اغتشاشات، دفاع از مراکز حساس و مهم، کمین و پدافند دورادور را به اجرا می‎گذارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد ادامه داد: هدف از برگزاری این رزمایش در کنار آمادگی و انسجام بسیجیان تمرین در راستای مقابله با بحران‎ها و حوداث غیرمترقبه با حضور بسیجیان، تقویت بنیه دفاعی آنها و آشنا ساختن بسیجیان در قالب گردان‎های بیت‌المقدس با تاکتیک‎های دفاعی و امنیتی است.

سوری با اشاره روحیه استکبار ستیزی بسیج خاطر نشان کرد: به منظور نهادینه کردن این روحیه در کنار نمایش آن بسیجیان شهرستان بروجرد به صورت سازمان یافته در راهپیمایی 13 آبان‌ماه حضور می‎یابند.

وی تاکید کرد: استکبار جهانی و  در راس آن آمریکا همیشه به دنبال تضعیف انقلاب اسلامی ایران بوده و هستند و مبارزه با استکبار نیز جزء مبانی اصلی انقلاب است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد با اشاره به اینکه دنیا ایران اسلامی را به عنوان کشوری استکبار ستیز می‎شناسد، افزود: متاسفانه عده ای در داخل کشور به دنبال نشان دادن چهره بزک کرده‎ای از آمریکا به مردم هستند.  

سوری تصریح کرد: مردم ایران ظلم‎های استکبار و در رأس آن آمریکا به کشور خود در طول تاریخ را از یاد نبرده‎اند و سند این ظلم‎ها 13 آبان‌ماه است که دانشجویان و دانش‎آموزان در آن زمان وجود لانه جاسوسی در کشور را تحمل نکردند.

وی تاکید کرد: در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه سپاه بروجرد دبیری ستاد اربعین حسینی این شهرستان را عهده‎دار شده است، افزود: با توجه به قرار داشتن این شهرستان در مسیر تردد زائران اربعین حسینی موکبی در میدان شهید بروجردی به منظور پذیرایی از زائران و اسکان آنها برپا می‎شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد یکی از وظایف سپاه این شهرستان  را جمع‎آوری کمک‎های مردمی خواند و  ادامه داد: کانون بازنشستگان سپاه این شهرستان  مسئولیت جمع‎آوری کمک‎های مردمی به زائران اربعین حسینی را برعهده دارد و شهروندان می‎توانند برای اهداء نذورات و کمک‎های خود به این کانون مراجعه کنند.

سوری خاطر نشان کرد: پذیرایی از 15 هزار زائر در ایام اربعین حسینی در شهرستان بروجرد پیش‎بینی می‎شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن