ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 97292
  • ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۰:۱۲
  • 79 بازدید
  • ارسال توسط :
شهادت هفت نفر در حمله هوایی متجاوزان سعودی به الحدیده

شهادت هفت نفر در حمله هوایی متجاوزان سعودی به الحدیده

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره یمن، یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد پهپادهای متجاوزان سعودی یکی از مواضع نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن را در شمال الحدیده هدف قرار دادند که منجر به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره یمن، یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد پهپادهای متجاوزان سعودی یکی از مواضع نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن را در شمال الحدیده هدف قرار دادند که منجر به شهادت هفت نفر شد.

سریع افزود: هدف قرار دادن نیروهای ما در الحدیده، نقض خطرناک توافق استکهلم به شمار می آید. از سازمان ملل متحد و ناظران توافق استکهلم می خواهیم این حمله را محکوم و عاملان آن را مجازات کنند.

وی تصریح کرد: بی توجهی به اقدامات دشمن در نقض توافق سوئد، دشمن را تشویق می کند حملات بیشتری را به الحدیده انجام دهد. سکوت سازمان ملل متحد هیچ توجیهی ندارد به جز اینکه جامعه بین المللی، طرف مقابل را از انجام تعهداتش مستثنی کرده است. سازمان ملل متحد باید در این مسئله روشن عمل کند تا حق ما در دادن پاسخ به این اقدام از بین نرود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن