ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 97301
  • ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۶:۴۱
  • 95 بازدید
  • ارسال توسط :
بیانیه جامعه فاطمیون در واکنش به دستگیری گوینده پرس تی وی در آمریکا

بیانیه جامعه فاطمیون در واکنش به دستگیری گوینده پرس تی وی در آمریکا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، گروه زنان و جوانان خبرگزاری فارس، جامعه فاطمیون با از دولت جمهوری اسلامی ایران به ویژه وزارت امورخارجه در خواست دارد با به کارگیری تمام ظرفیت‌ها، پتانسیل دستگاه دیپلماسی و واکنش سریع موجبات آزادی بی قید و شرط این روزنامه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، گروه زنان و جوانان خبرگزاری فارس، جامعه فاطمیون با از دولت جمهوری اسلامی ایران به ویژه وزارت امورخارجه در خواست دارد با به کارگیری تمام ظرفیت‌ها، پتانسیل دستگاه دیپلماسی و واکنش سریع موجبات آزادی بی قید و شرط این روزنامه نگار متعهد و مبارز را فراهم نماید.
بسم الله الرحمن الرحیم
«یُریدون أَن یطفواْ نوراللَّه بأَفْواهِهم و یأبیَ اللَّهُ إِلَّا أَن یُتِمَّ نورَهُ ولوکَرِهَ الکافرون»
دولت خبیث ایالات متحده آمریکا در یک اقدام ضد حقوق بشری و بدون هیچ تفهیم اتهام و دلیل مشخصی، مرضیه هاشمی مجری آمریکایی الاصل شبکه پرس تی وی را که به قصد ملاقات با خانواده و برادر بیمارش به آمریکا سفر کرده بود در فرودگاه واشنگتن دی سی بازداشت کرده است.

نیرو‌های پلیس آمریکا با رفتار‌های تحقیرآمیز و برخلاف قوانین حقوق بشری و قانون مصونیت خبرنگاران، در زندان حجاب اسلامی را از سر وی برداشته و علی رغم مخالفت این زن مسلمان و آزاده، از او عکس گرفته اند. دست و پا‌های او را نیز به زنجیر بسته و مانند یک مجرم با او رفتار شده است.

این رفتار ضد انسانی، موارد اتهامی دیگری از رژیم آپارتاید ایالات متحده آمریکا است که در کتاب قطور نقض حقوق بشر این دولت به ثبت خواهد رسید.

مرضیه هاشمی، مستند ساز و گوینده آمریکایی. ایرانی است که در طی ۴ دهه اخیر پس از آشنایی با شخصیت بی‌نظیر و تاثیرگذار امام خمینی (ره) به دین اسلام گروید و در قالب یک ژورنالیست زن مسلمان، پرچمدار روشنگری علیه جنایات آمریکا و استکبار جهانی در دنیا و منطقه خاورمیانه شد.

وی در طول ۲۵ سال همکاری با معاونت برون مرزی رسانه ملی، در قالب مستند‌ها و گزارش‌های خبری علیه اسلام هراسی دولت‌های غربی روشنگری کرد.

جامعه فاطمیون این اقدام ضد انسانی و دستگیری توام با خشونت دولت آمریکا را محکوم می‌کند و اذعان دارد این اقدام خودسرانه نمونه‌ای دیگر از نقض آشکار مبانی حقوق بشر در چارچوب حقوق زنان و شهروندی دولت آمریکا به شمار می‌رود.
دولت آمریکا باید با احترام به حق آزادی و کرامت انسانی در خواست‌های بین المللی آزادی این روز نامه نگار مسلمان و روشنگر را اجابت کند.

همچنین جامعه فاطمیون از دولت جمهوری اسلامی ایران به ویژه وزارت امورخارجه در خواست دارد با به کارگیری تمام ظرفیت‌ها، پتانسیل دستگاه دیپلماسی و واکنش سریع موجبات آزادی بی قید و شرط این زن انقلابی متعهد و مبارز را فراهم کند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن