ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 97311
  • ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۷:۲۴
  • 103 بازدید
  • ارسال توسط :
پیکر مطهر 10 شهید دفاع مقدس و مدافع حرم در مشهدمقدش تشییع شد

پیکر مطهر 10 شهید دفاع مقدس و مدافع حرم در مشهدمقدش تشییع شد

– اخبار استانها – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، پیکر مطهر 10 شهید دفاع مقدس و مدافع حرم امروز در مشهدمقدس تشییع شد. پیکر مطهر این شهدا از ساعت 9:30 صبح از محل میدان شهدا تشییع شد و پیکر این شهدا به سمت بارگاه منور […]

– اخبار استانها –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، پیکر مطهر 10 شهید دفاع مقدس و مدافع حرم امروز در مشهدمقدس تشییع شد.

پیکر مطهر این شهدا از ساعت 9:30 صبح از محل میدان شهدا تشییع شد و پیکر این شهدا به سمت بارگاه منور رضوی و با حضور پرشور مردم و مسئولان مشهد و استان تشییع شد.

همچنین شب گذشته مراسم وداع با پیکر 10 تن از شهدای مدافع حرم و دفاع مقدس امشب در بارگاه منور رضوی برگزار شد.در این مراسم، جمع کثیری از مردم مشهد، زائران و مجاوران و همچنین جمع کثیری از مسئولان استانی و شهری مشهدمقدس و خادمان بارگاه منور رضوی حضور داشتند.در این مراسم با پیکر 10 شهید مدافع حرم و دفاع مقدس از سوی حاضران در مراسم وداع صورت گرفت.

پرواز تا بهشت؛ تشییع شهید«افروغ» در دورود به روایت تصویرمراسم تشییع شهید گلستانی سانحه هواپیمایی بوئینگ ارتش در بندرگز برگزار شد+تصاویرجزییات مراسمات تشییع پیکر شهید تازه تفحص شده مازندران اعلام شد

در آستانه ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا (س)، پیکرهای مطهر پنج شهید تازه تفحص شده مدافع حرم از لشکر فاطمیون و همچنین پنج  شهید دفاع مقدس که چهار تن آن‌ها شهدای عراقی لشکر 9 بدر و دیگری شهید تازه شناسایی شده اهل خراسان رضوی هستند دو روز گذشته وارد فرودگاه مشهدمقدس شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن