ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 9734
  • ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸
  • 352 بازدید
  • ارسال توسط :
یادواره شهدای غریب تیپ فاطمیون در سمنان برگزار شد

یادواره شهدای غریب تیپ فاطمیون در سمنان برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از سمنانبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه استان سمنان، یادواره شهدای غریب تیپ فاطمیون امروز با سخنرانی پدر شهید «محمدحسین حمزه» از شهدای مدافع حرم در مسجد و تکیه موسی الکاظم (ع) سمنان برگزار شد. این یادواره به همت سپاه ناحیه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از سمنانبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه استان سمنان، یادواره شهدای غریب تیپ فاطمیون امروز با سخنرانی پدر شهید «محمدحسین حمزه» از شهدای مدافع حرم در مسجد و تکیه موسی الکاظم (ع) سمنان برگزار شد.

این یادواره به همت سپاه ناحیه سمنان و حوزه حضرت زینب (س) سمنان با حضور خانواده شهدای تیپ فاطمیون شهیدان رحیمی، محمدی و فخری برگزار شد.

پدر شهید «محمدحسین حمزه» در این یادواره ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهدای مدافع حرم گفت:‌چراغ راه شهید خاموش شدنی نیست.

وی افزود:‌ شهدا همگی با همدیگر برابرند و نزد خداوند متعال سیاه‌وسفید و عرب و عجم و افغانی و تاجیک و … تفاوتی ندارد و اجر و قرب همگی یکسان است.

این پدر شهید با اظهار تأسف از دیدگاه برخی افراد که سخنانی هجو را در خصوص شهدای مدافع حرم به زبان می‌آورند،‌ تصریح کرد: شهدا برای رضا خدا به میدان می‌روند و در دل حب اهل‌بیت علیهم‌السلام داشتند و این بی‌انصافی است که برخی می‌گویند شهدای مدافع حرم برای مال‌ومنال دنیایی این راه را انتخاب کردند و این افراد در حقیقت خود را مدیون شهدا می‌کنند و باید پاسخگو باشند.

بر اساس این گزارش، در پایان از خانواده شهدای تیپ فاطمیون با اهدای جوایزی به‌رسم یادبود تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن