ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 97359
  • ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۱
  • 316 بازدید
  • ارسال توسط :
پایان مذاکرات اردن درباره یمن؛ توافق بر سر اعلام آمار واقعی اسرا

پایان مذاکرات اردن درباره یمن؛ توافق بر سر اعلام آمار واقعی اسرا

– اخبار بین الملل – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روسیاالیوم، مذاکرات هیئت نمایندگان دولت نجات ملی و دولت مستعفی یمن امروز جمعه به پایان رسید. طرف‌های شرکت کننده در پایان این مذاکرات که زیر نظر سازمان ملل انجام شد بر […]

– اخبار بین الملل –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روسیاالیوم، مذاکرات هیئت نمایندگان دولت نجات ملی و دولت مستعفی یمن امروز جمعه به پایان رسید.

طرف‌های شرکت کننده در پایان این مذاکرات که زیر نظر سازمان ملل انجام شد بر پایبندی خود به ارائه آمارهای واقعی همه اسرا ظرف 14 روز تاکید کردند.

شرکت کنندگان در مذاکرات اردن بر تشکیل کمیته ای برای فوت شدگان و کمیته ای برای مفقودشدگان به توافق رسیدند.

مکان برگزاری نشست بعدی اعلام نشده است و سازمان ملل باید مکان و زمان برگزاری این نشست را اعلام کند.

هیئت نمایندگان دولت مستعفی یمن و هیئت نمایندگان دولت نجات ملی در صنعا روز گذشته مذاکرات در امان، پایتخت یمن را جهت بررسی اجرای توافق تبادل اسرا آغاز کردند.

کمیته ویژه توافق تبادل اسرا که یک ماه پیش در سوئد امضا شد، روز چهارشنبه نشست‌هایی برگزار کرد و طی دیروز و امروز نیز در امان برای بررسی اجرای این توافق نشستی برگزار شد.

وزارت خارجه اردن، سه‌شنبه از موافقت خود با درخواست مارتین گریفیتس نماینده ویژه سازمان ملل جهت میزبانی امان از نشست یمنی‌ها برای بررسی توافق تبادل اسرا، خبر داده بود.

هلاکت 604 نظامی سعودی در جریان جنگ علیه یمن در 2018 میلادیحملات توپخانه‌ای و پهپادی ارتش یمن به مواضع متجاوزان سعودیحمله توپخانه‌ای سعودی به صعده/ مقام یمنی: انباری از پهپاد در اختیار داریم

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن