ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 97457
  • ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۷:۴۶
  • 77 بازدید
  • ارسال توسط :
­محمدعلی الحوثی: آمریکا، عربستان و امارات پس از شکست‌هایشان به جنگ رسانه‌ای روی آورده‌اند

­محمدعلی الحوثی: آمریکا، عربستان و امارات پس از شکست‌هایشان به جنگ رسانه‌ای روی آورده‌اند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، ­محمدعلی الحوثی، رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در پیامی توئیتری تاکید کرد شکست مفتضحانه جنایات و اقدامات تروریستی کشور‌های متجاوز به یمن یعنی آمریکا، عربستان، امارات و همپیمانان آنان موجب شده است آن‌ها با روش‌های خسته‌کننده و قدیمی به جنگ […]

­محمدعلی الحوثی: آمریکا، عربستان و امارات پس از شکست‌هایشان به جنگ رسانه‌ای روی آورده‌اندبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، ­محمدعلی الحوثی، رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در پیامی توئیتری تاکید کرد شکست مفتضحانه جنایات و اقدامات تروریستی کشور‌های متجاوز به یمن یعنی آمریکا، عربستان، امارات و همپیمانان آنان موجب شده است آن‌ها با روش‌های خسته‌کننده و قدیمی به جنگ رسانه‌ای روی بیاورند و از سازمان‌های اثرگذار باج‌خواهی کنند و ترس و وحشت به جان مزدوران بیاندازند. به آن‌ها می‌گویم که مردم در این چهارسال به جنایات کثیف آن‌ها در یمن پی برده‌اند و آن‌ها حتی در راه حل سیاسی هم موفقیتی نداشته‌اند.

بمباران صنعا و استان‌های یمن برای دشمنانی که قوانین بین‌المللی و حقوق بشری را نقض می‌کنند، تازگی ندارد. این جنایات نتیجه تشویق ها، مشارکت و حمایت آمریکا از ائتلافی است که عربستان، امارات و هم‌پیمانانشان نیز عضو آن هستند و مؤید تبلیغات مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا درباره صلح است. ملت یمن دیگر نمی‌ترسد و تنها با بزرگداشت مقام شهدا، عظمت فداکاری خود را به نمایش می‌گذارد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن