ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 97463
  • ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۸:۲۶
  • 87 بازدید
  • ارسال توسط :
سعودی‌ها ۳ هزار و ۲۷۳ بار آتش‌بس الحدیده را نقض کرده‌اند

سعودی‌ها ۳ هزار و ۲۷۳ بار آتش‌بس الحدیده را نقض کرده‌اند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «یحیی سریع» سخنگوی رسمی نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرد نیرو‌های ائتلاف متجاوز به هیچ توافقی پایبند نیستند و از زمان برقراری آتش‌بس در الحدیده، این توافق ۳۲۷۳ بار نقض شده است. بر اساس خبرگزاری «سبأ» یمن، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «یحیی سریع» سخنگوی رسمی نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرد نیرو‌های ائتلاف متجاوز به هیچ توافقی پایبند نیستند و از زمان برقراری آتش‌بس در الحدیده، این توافق ۳۲۷۳ بار نقض شده است.

بر اساس خبرگزاری «سبأ» یمن، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن شنبه (دیروز) اعلام کرد فقط طی ۴۸ ساعت گذشته، توافق آتش‌بس الحدیده ۱۶۸ بار نقض شده است. جنگنده‌های ائتلاف به حملات خود به شهر‌های «الحدیده، الدریهمی و حیس» ادامه داده‌اند و همچنین منازل مسکونی، مزارع و پایگاه‌های نظامی با بیش از ۸۲ خمپاره هدف قرار گرفته است.

یحیی سریع در ادامه اعلام کرد جنگنده‌های ائتلاف (طی ۴۸ ساعت گذشته) ۳۲ حمله هوایی – هفت حمله به الوازعیه در تعز، نه حمله به باقم، هفت حمله به البقع، یک حمله به مران، یک حمله به رازح، یک حمله به صعده، یک حمله به نَهِم، یک حمله به عِمران، یک حمله به حِجه و سه حمله به جوف- داشته‌اند.

وی سپس اعلام کرد نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی در پاسخ دو عملیات هجومی در «الربوعه، نهم»، یک عملیات با پهپاد «قاصف ۲» علیه پایگاه «السویقاء» در «خِب و الشعف» و یک عملیات دیگر با همین پهپاد علیه تجمعات ائتلاف سعودی در عسیر انجام دادند. چهار عملیات دیگر نیز در «صبرین، جوف، جیزان و نجران» انجام شد.

۲۲ آذرماه امسال (۱۳۹۷) «آنتونیو گوترش» دبیر کل سازمان ملل از توافق میان گروه‌های یمنی در سوئد، در خصوص بندر الحدیده و همچنین کاهش درگیری‌ها در شهر «تعز» خبر داد.

طبق گزارش دفتر «مارتین گریفیتس» نماینده سازمان ملل متحد در یمن، طرفین در خصوص سه مسأله توافق کردند؛ ۱- توافق در خصوص شهر الحدیده و بنادر «الحدیده، الصلیف و رأس عیسی» ۲- ساز و کار اجرای توافق تبادل اسرا ۳- اعلام تفاهمات دو طرف در خصوص تعز.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن