ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 9754
  • ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۵:۱۶
  • 110 بازدید
  • ارسال توسط :
یادواره شهدای مدافع حرم در مهریز برگزار شد

یادواره شهدای مدافع حرم در مهریز برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، این مراسم معنوی با حضور خانواده های شهدا و ایثارگران، رزمندگان و بسیجیان و اقشار مختلف مردم ولایتمدار شهرستان مهریز از سوی هیات روضه الشهدا (ع) و با همکاری هیات امنای مسجد صاحب الزمان (ع) مهریز برگزار شد.استاد حوزه و معاون فرهنگی اتحادیه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، این مراسم معنوی با حضور خانواده های شهدا و ایثارگران، رزمندگان و بسیجیان و اقشار مختلف مردم ولایتمدار شهرستان مهریز از سوی هیات روضه الشهدا (ع) و با همکاری هیات امنای مسجد صاحب الزمان (ع) مهریز برگزار شد.
استاد حوزه و معاون فرهنگی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان یزد در این یادواره، با تبیین اهمیت ایثار و شهادت در راه خدا گفت: عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی مدیون ایثار و جانفشانی شهیدان راه حق و حقیقت است که از تمام هستی خود گذشتند .
حجت الاسلام سید یحیی نجم الهدی اظهار داشت: شهدای مدافع حرم جانانه در کشور اسلامی سوریه علیه تکفیری ها و داعشی های وابسته به آمریکا مبارز می کنند تا حرم از دسترس دشمنان دور بماند.
وی تصریح کرد: باید با برگزاری یادواره ها و یادمان های شهدا، نسل جوان را در جریان رشادت ها و نقش رزمندگان مدافع حرم قرار داد.
نجم الهدی گفت: نسل جوان ما به برکت انقلاب اسلامی همواره توطئه های دشمنان را رصد می کند و آماده جانفشانی در راه دین و ارزش های الهی است.
در ادامه این مراسم مهدی سلحشور از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به مداحی و مرثیه خوانی پرداخت.
همچنین چند برنامه فرهنگی و هنری در فضایی معنوی برای این یادواره برگزار شد.
شهرستان مهریز در 30 کیلومتری یزد قرار دارد.
7536/ 6014/ خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: کاظم شاملو*
irnayazdd@

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن