ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 97547
  • ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵
  • 72 بازدید
  • ارسال توسط :
احتمال انتقال نشست‌های کمیته ناظر بر آتش‌بس به خارج یمن و تغییرات ریشه‌ای در عدن

احتمال انتقال نشست‌های کمیته ناظر بر آتش‌بس به خارج یمن و تغییرات ریشه‌ای در عدن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، خالد الیمانی، وزیر خارجه دولت مستعفی یمن به روزنامه الشرق الاوسط ادعا کرد: احتمالا پاتریک کامرت، رئیس ناظران سازمان ملل در الحدیده یمن نشست‌های کمیته “هماهنگی استقرار مجدد نیروها در الحدیده” را به خاطر “تجاوزات حوثی‌ها” به خارج از یمن منتقل کند. این تصمیم […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، خالد الیمانی، وزیر خارجه دولت مستعفی یمن به روزنامه الشرق الاوسط ادعا کرد: احتمالا پاتریک کامرت، رئیس ناظران سازمان ملل در الحدیده یمن نشست‌های کمیته “هماهنگی استقرار مجدد نیروها در الحدیده” را به خاطر “تجاوزات حوثی‌ها” به خارج از یمن منتقل کند.

این تصمیم به این دلیل گرفته شده که خودروی پاتریک کامرت پنجشنبه گذشته در زمان بازگشت به شهر الحدیده در معرض تیراندازی قرار گرفت. دولت مستعفی یمن و انصارالله یکدیگر را به این حمله متهم می‌کنند.

استفان دوجاریک، سخنگوی دبیرکل سازمان ملل گفت که کامرت نشستی با نمایندگان دولت مستعفی یمن در کمیته ناظر بر آتش‌بس برگزار کرد و بعد از پایان این نشست در مسیر بازگشت به شهر الحدیده خودروی وی و همراهانش در معرض تیراندازی قرار گرفت.

الیمانی اعلام کرد که طی روزهای آینده سازمان ملل نشست‌های جداگانه‌ای با دولت مستعفی یمن و انصارالله درباره تعز برگزار خواهد کرد تا موعد اجرای تفاهم‌های مربوط به تعز مشخص شود.

وی همچنین از تغییرات اساسی در عرصه دیپلماتیک یمن طی روزهای آتی خبر داد و گفت که برخی کشورها درحال انجام تدابیر لجستیکی برای انتقال سفارت‌هایشان به عدن هستند.

الیمانی اسامی این کشورها را اعلام نکرد.

انتهای پیام

مترجم: زینب غلامی

دبیر:‌ زهرا موسوی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن