ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 97569
  • ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۵:۴۱
  • 78 بازدید
  • ارسال توسط :

انصارالله: جانبداری سازمان ملل و عدم همکاری عربستان و امارات مانع اجرای توافق‌نامه‌ها است

دبیرکل دفتر سیاسی جنبش انصارالله جانب‌داری رییس کمیته هماهنگی حدیده و عدم همکاری کشورهای عضو اتحادیه عربی ضد یمن را دو مانع توافق‌نامه‌های حدیده و تبادل اسرا دانست. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، فضل ابوطالب، دبیرکل دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن خطاب به معین شریم معاون فرستاده سازمان […]

دبیرکل دفتر سیاسی جنبش انصارالله جانب‌داری رییس کمیته هماهنگی حدیده و عدم همکاری کشورهای عضو اتحادیه عربی ضد یمن را دو مانع توافق‌نامه‌های حدیده و تبادل اسرا دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، فضل ابوطالب، دبیرکل دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن خطاب به معین شریم معاون فرستاده سازمان ملل به یمن اظهار کرد: جانبداری پاتریک کامرت، رییس کمیته هماهنگی حدیده و همکاری نکردن کشورهای عضو ائتلاف عربی دو مانع اجرای توافق‌نامه‌های حدیده و تبادل اسرا هستند.

ابوطالب تاکید کرد: عبدربه منصور هادی، رییس جمهور (مستعفی) یمن و علی محسن الاحمر، معاون او جایی در روند سیاسی آتی ندارند.

دبیرکل دفتر سیاسی انصارالله در ادامه گفت: کامرت تلاش می‌کند مسیر توافق‌نامه حدیده را تغییر داده و آن را به سوی چارچوب‌هایی خارج از آنچه که در سوئد توافق شده بود پیش ببرد.

وی افزود: همکاری نکردن عربستان سعودی و امارات متحده عربی با توافق‌نامه اسرا و نیز عدم افشای اطلاعاتی از سرنوشت اسرا مانعی در اجرای این توافق‌نامه ایجاد کرده است.

ابوطالب در ادامه آنچه که “مشروعیت” خوانده می‌شود را تنها بهانه کشورهای متخاصم برای رسیدن به اهداف‌شان در اشغال یمن و تصرف منابع آن دانست.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن