ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 97579
  • ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱
  • 72 بازدید
  • ارسال توسط :

برگزاری همایش فاطمیون در خرم‌دره

حجت‌الاسلام حسن محمدی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم‌دره در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، با اشاره به اینکه تاکنون ۴۳ برنامه برای گرامیداشت دهه فجر به فرمانداری ارسال شده است، اظهار کرد: این برنامه‌ها شامل برنامه‌های متنوع فرهنگی، قرآنی، بصیرت و روشنگری خواهد بود.وی با اشاره به اینکه تمامی مساجد شهرستان پذیرای برنامه‌های دهه […]

برگزاری همایش فاطمیون در خرم‌درهحجت‌الاسلام حسن محمدی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم‌دره در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، با اشاره به اینکه تاکنون ۴۳ برنامه برای گرامیداشت دهه فجر به فرمانداری ارسال شده است، اظهار کرد: این برنامه‌ها شامل برنامه‌های متنوع فرهنگی، قرآنی، بصیرت و روشنگری خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه تمامی مساجد شهرستان پذیرای برنامه‌های دهه فجر خواهند بود، اظهار کرد: در هر مسجد یک برنامه در حوزه تبیین دستاوردهای انقلاب برای مردم برگزار خواهد شد.
این مسئول با اشاره به تقارن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با جشن‌های پیروزی انقلاب، یادآور شد: باید شان و کرامت حضرت زهرا در این مراسم‌ حفظ شود.
حجت‌الاسلام محمدی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی دستاوردهای فراوانی را نصیب کشورمان کرده است، یادآور شد: تبیین دستاوردهای انقلاب باید با جدیت بیشتر برای امیدواری نسل جوان در دستور کار قرار گیرد.
وی از برگزاری همایش فاطمیون در شهرستان خبر داد و افزود: این همایش همزمان با بیستم بهمن ماه سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار خواهد شد.
وی با تأکید بر ضرورت برگزاری باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه، یادآور شد: به تمام روستاهایی که راهپیمایی در آنها برگزار خواهد شد سخنران از طرف تبلیغات اعزام می‌شود.
انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن