ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 97608
  • ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۳
  • 98 بازدید
  • ارسال توسط :

ثبت 289 مورد نقض آتش‌بس توسط متجاوزان در یمن

– اخبار بین الملل – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المیادین، "یحیی سریع" سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت که کشورهای عضو ائتلاف متجاوز سعودی به دنبال صلح در یمن نیست و طی چهل و هشت ساعت گذشته 289 بار آتش‌بس را […]

– اخبار بین الملل –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المیادین، "یحیی سریع" سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت که کشورهای عضو ائتلاف متجاوز سعودی به دنبال صلح در یمن نیست و طی چهل و هشت ساعت گذشته 289 بار آتش‌بس را نقض کردند.

وی گفت که متجاوزان 191 خمپاره، 28 راکت به سمت الحدیده شلیک و با سلاح‌های مختلف الحدیده را گلوله باران کردند.

وی افزود: نقض آتش‌بس در الحدیده علیرغم حضور تیم سازمان ملل و کمیته های مشترک ثابت می کند که متجاوزان قصد ادامه جنگ دارند.

سریع در ادامه اظهار داشت: جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی 44 بار "نهم"، "ذمار"، "صعده"، "حجه"، و "صراوح" در مأرب را بمباران کردند.

این فرمانده یمنی همچنین گفت که نیروهای ارتش و کمیته های مردمی این کشور 6 عملیات منحصر به فرد علیه مواضع و محورهای حرکت و خطوط امدادرسانی به دشمن در اطراف جیزان انجام دادند.

عربستان سعودی از ششم فروردین 94 با تشکیل ائتلافی متجاوز از رژیم‌های مرتجع عربی، جنگی ویرانگر را علیه یمن با هدف تسلیم کردن مردم این کشور در برابر سیاست‌های خود و جلوگیری از تشکیل دولت مستقل و غیروابسته به خود آغاز کرده است که این حملات هیچ نتیجه‌ای به‌جز قربانی شدن میلیون‌ها انسان بیگناه و ویران شدن زیرساخت‌های حیاتی یمن نداشته است.

اعلام آماده باش قبایل یمنی برای پشتیبانی از جبهه‌های نبردعملیات پهپادی یمنی‌ها در عمق خاک عربستان

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن