ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 97654
  • ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۸
  • 84 بازدید
  • ارسال توسط :

پهپاد یمنی مواضع نظامیان سعودی را هدف قرار داد

العالم-يمن پهپاد ارتش یمن مواضع نظامیان سعودی را در منطقه عسیر هدف قرار داده است. براساس این گزارش، یگان موشکی ارتش یمن با یک فروند موشک بالستیک «زلزال1» مواضع نیروهای وابسته به سعودی را منطقه السدیس نجران در جنوب عربستان هدف قرار دادند. در حمله موشکی و توپخانه ای ارتش و کمیته های مردمی یمن […]

العالم-يمن

پهپاد ارتش یمن مواضع نظامیان سعودی را در منطقه عسیر هدف قرار داده است.

براساس این گزارش، یگان موشکی ارتش یمن با یک فروند موشک بالستیک «زلزال1» مواضع نیروهای وابسته به سعودی را منطقه السدیس نجران در جنوب عربستان هدف قرار دادند.

در حمله موشکی و توپخانه ای ارتش و کمیته های مردمی یمن به نجران شماری از نیروهای سعودی کشتته یا زخمی شدند.

ازسوی دیگر نیروهای ائتلاف سعودی در ادامه حملات خود به الحدیده، فرودگاه و خیابان خمسین این شهر را زیر آتش سنگین قرار دادند.

این حملات در ادامه نقض مکرر آتش بس الحدیده ازسوی نیروهای ائتلاف سعودی صورت گرفته است.

طرف های یمنی ماه گذشته در مذاکرات صلح یمن که با نظارت سازمان ملل در پایتخت سوئد برگزار شد، درباره آتش بس الحدیده به توافق رسیدند.

عربستان و امارات از ششم فروردین سال 94 در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک و چراغ سبز آمریکا، حملات گسترده ای را علیه یمن فقیرترین کشور عربی آغاز کردند تا به بهانه بازگرداندن رئیس جمهوری مستعفی این کشور به قدرت، به اهداف و زیادخواهی های سیاسی خود جامه عمل بپوشانند.

این جنگ تاکنون بیش از 16 هزار کشته برجای گذاشته و میلیون‌ها یمنی را با بحران شدید گرسنگی و قحطی روبرو کرده است، به گونه ای که سازمان ملل متحد در گزارشی، قحطی در این کشور را 'بزرگ‌ ترین فاجعه انسانی' نامید.

شمار زیادی از این کشته ها را زنان و کودکان تشکیل می دهند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن