ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 97678
  • ۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰
  • 95 بازدید
  • ارسال توسط :
راهپیمایی مردم یمن به مناسبت روز شهید + فیلم

راهپیمایی مردم یمن به مناسبت روز شهید + فیلم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی العالم گزارش داد: یمنی‌ها هر سال در روز شهید راهپیمایی گسترده‌ای برگزار و در آن بر ضرورت ایستادگی و مقاومت و ادامه راه شهدا و اهدافشان تاکید می‌کنند. یمنی‌ها همچنین تاکید می‌کنند که محاصره و تجاوزگری، […]

راهپیمایی مردم یمن به مناسبت روز شهید + فیلمبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی العالم گزارش داد: یمنی‌ها هر سال در روز شهید راهپیمایی گسترده‌ای برگزار و در آن بر ضرورت ایستادگی و مقاومت و ادامه راه شهدا و اهدافشان تاکید می‌کنند.

یمنی‌ها همچنین تاکید می‌کنند که محاصره و تجاوزگری، نمی‌تواند ملت یمن را از ادامه حرکت به سمت استقلال باز دارد.

با گذشت یک هزار و چهارصد روز از آغاز تجاوز ائتلاف آمریکایی_سعودی_اماراتی به یمن، آمار‌ها نشان می‌دهد در این مدت چهل هزار و ۵۴۶ شهروند یمنی شهید و مجروح شداند. اوضاع انسانی یمن چندان حال و روز خوشی ندارد، به گونه‌ای که مرکز حقوق بشر «عین الانسانیه» در گزارشی تاکید کرد پانزده هزار و ۸۲۸ شهروند یمنی در اثر تجاوز ائتلاف سعودی به شهادت رسیدند که ۳۴۹۵ تن از آنان کودک و ۲۲۵۰ نفر نیز از زنان بودند.

شمار زخمی‌های یمن نیز به بیست و چهار هزار و ۷۲۴ شهروند رسیده است که ۳۴۹۷ از آنان را کودکان و ۲۵۲۴ نفر را زنان تشکیل می‌دهند.

بیشتر بخوانید: کشته شدن مزدوران سودانی آل سعود در یمن + فیلم 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن