ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 97749
  • ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۶
  • 77 بازدید
  • ارسال توسط :
 از سلاح‌های استراتژیک و بازدارنده برخوردار هستیم

 از سلاح‌های استراتژیک و بازدارنده برخوردار هستیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از المسیره، “محمد ناصر العاطفی” وزیر دفاع یمن طی سخنانی در مراسم آغاز سال آموزش رزمی، عملیاتی جدید گفت: مرحله آینده شاهد دستاورد‌های منحصر به فردی در زمینه تولید سلاح‌های نظامی پیشرفته خواهیم بود به گونه‌ای که نیرو‌های […]

 از سلاح‌های استراتژیک و بازدارنده برخوردار هستیم
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از المسیره، “محمد ناصر العاطفی” وزیر دفاع یمن طی سخنانی در مراسم آغاز سال آموزش رزمی، عملیاتی جدید گفت: مرحله آینده شاهد دستاورد‌های منحصر به فردی در زمینه تولید سلاح‌های نظامی پیشرفته خواهیم بود به گونه‌ای که نیرو‌های مسلح یمن از امکانات نظامی بازدارنده و مؤثری در مقابله با متجاوزان و اشغالگران برخوردار خواهند بود.

وی افزود: سلاح‌های بازدارنده استراتژیکی که ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در اختیار دارند علیه تمام کسانی که پیمان شکنی کرده و توافق‌های صلح را نقض می‌کنند به کار گرفته خواهد شد.

العاطفی اظهار داشت: سال آموزشی جدید در راستای عمل به دستورات مهدی المشاط رئیس شورای عالی سیاسی یمن و با شعار “مقدس بودن عضویت در نیرو‌های مسلح و افتخار دفاع از کشور” آغاز شده است.

وی  افزود: در حالی که دستان مردم شجاع یمن همچنان برای صلح شرافتمندانه دراز است در آمادگی کامل برای مقابله قاطعانه با تمام تجاوزات و پیمان‌شکنی‌ها به سر می‌برند.

این فرمانده یمنی تاکید کرد که متجاوزان و اشغالگران با ننگ و ذلت یمن را ترک خواهند کرد.

وی از پیروزی‌های نیرو‌های مسلح و ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در جبهه‌های مختلف نبرد با متجاوزان و فداکاری‌هایی که این نیرو‌ها در دفاع از یمن و وحدت و تمامیت ارضی آن انجام دادند قدردانی کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن