ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 9780
  • ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷
  • 471 بازدید
  • ارسال توسط :
مستند تصویری “دیدبان حرم” رونمایی شد+تصاویر

مستند تصویری “دیدبان حرم” رونمایی شد+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، در آستانه اولین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم محمد طحان، آئین رونمایی از مستند تصویری «دیدبان حرم» کاری از گروه مستندسازی قائم (عج) در منزل این شهید والامقام برگزار شد. در این مراسم که خانواده […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، در آستانه اولین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم محمد طحان، آئین رونمایی از مستند تصویری «دیدبان حرم» کاری از گروه مستندسازی قائم (عج) در منزل این شهید والامقام برگزار شد.

در این مراسم که خانواده شهید طحان و جمعی از هم رزمان این شهید مدافع حرم نیز حضور داشتند سردار سید مرتضی قاسم زاده فرمانده تیپ 12 قائم آل محمد (عج) با بیان اینکه شهید محمد طحان از رزمندگان مخلص و شجاع این تیپ بوده است گفت: خانواده این شهید پس از اطلاع از خبر شهادت وی اعلام کردند ما اماده ایم تمام زندگی خود را برای ارزش های اسلامی فدا کنیم.

قاسم زاده افزود: جوانان بسیاری پس از شهادت شهید محمد طحان برای دفاع از حرم اهل بیت (س) اعلام آمادگی کرده اند که این امر نشان می دهد خون شهدای مدافع حرم مایه پویایی نهضت اسلامی است.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا قندهاری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان نیز با اشاره به فرارسیدن یوم الله 13 آبان تصریح کرد: این روز یادآور رشادت های شهید نوجوان محمد حسین فهمیده است که امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب از او به عنوان الگوی جوانان و نوجوانان یاد کرده اند.

قندهاری تصریح کرد: شهید محمد طحان نیز همچون شهدای هشت سال دفاع مقدس با رشادت و دلاوری در دفاع از ارزش های اسلامی و مکتب اهل بیت (س) به دست دشمنان دین خدا به شهادت رسید.

در پایان این برنامه از مستند دیدبان حرم که به همت گروه مستندسازی قائم (عج) تهیه و تدوین شده است بدست امیرمحمد طحان فرزند خردسال این شهید مدافع حرم رونمایی شد.

گفتنی است این مستند امشب (چهارشنبه) ساعت 20:20 دقیقه از سیمای استان سمنان پخش خواهد شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن