ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 97880
  • ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۸:۰۸
  • 422 بازدید
  • ارسال توسط :
اجرای ۸۰ برنامه شاخص طی دهه فجر به همت بانوان

اجرای ۸۰ برنامه شاخص طی دهه فجر به همت بانوان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،کار گروه بانوان و خانواده استانداری کرمان صبح امروز با حضور مشاوران بانوان استان برای تبیین برنامه‌ها و طرح‌های اجرایی دهه فجر تشکیل جلسه داد. حسینی مدیر کل بانوان و خانواده استانداری کرمان در این نشست تاکید کرد: […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،کار گروه بانوان و خانواده استانداری کرمان صبح امروز با حضور مشاوران بانوان استان برای تبیین برنامه‌ها و طرح‌های اجرایی دهه فجر تشکیل جلسه داد.

حسینی مدیر کل بانوان و خانواده استانداری کرمان در این نشست تاکید کرد: تمام تلاش ما در چهل سالگی انقلاب این است مشارکت زنان و عزتی که زنان در انقلاب بدست اوردند و دستاورد‌های انقلاب برای بانوان و حوزه خانواده را در جامعه تشریح کنیم.

وی تصریح کرد : باید این دستاورد‌ها را با قبل از انقلاب مقایسه کنیم تا نسل جوان نیز با این ارزش‌های انقلابی و باور‌های دینی پیوند برقرار کنند.

در ادامه  صدفی رییس ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در کرمان گفت: امسال ۸۵۰۰ برنامه با ۱۵۰ عنوان در۲۳ شهرستان و ۵۶ بخش و ۶۷شهر و ۲۰۰۰ روستا درقالب فعالیت‌های علمی ،قرآنی ،فرهنگی ،نمایشگاهی ،جشنواره‌ها و مراسم و افتتاح پروژه و همایش‌های تبیینی و آیینی برگزار میشود و باید از رسانه‌ها بویژه صدا و سیما که برای آماده سازی فضای جامعه سنگ‌ تمام‌گذاشته قدردانی و تشکر کنم.

وی افزود: برای ۲۲ بهمن هم نگاه ما اعتقادی است و همه با هم تلاش ، همت و حضورمان باید پررنگتر باشد چرا که چهل سالگی نماد رشد و بلوغ و پویایی و روبه کمال بودن و توسعه است و علاوه بر این ۲۹۰ شبکه رادیویی و تلویزیونی فارسی زبان و ۳۷۰۰ اتاق فکر و ۴ قرار گاه در اطرافمان علیه نظام و کشور در حال فعالیت هستند پس وظیفه ما سنگین است و با وجود مشکلات، اما در همه زمینه ها‌ی علمی فناوری، دفاعی، سیاسی و اقتصادی حرف برای گفتن داریم و لازمست با خلاقیت و هنر این پیشرفت‌ها و کارآمدی نظام را تبیین کنیم.

برنامه های کارگروه بانوان شامل  ۸۰ برنامه شاخص از جمله افتتاح کار گروه‌ها و طرح ها، دوره‌های آموزشی بنیان خانواده ، اجتماع فاطمیون ، گردهمایی بانوان در شهرستان ها، طرح آموزشی برای ۱۸ هزار دانش آموز و مربیان و والدین، همایش اسوه‌های صبر و مقاومت، نشست با گردان زنان نانوا ، خاطره گویی زنان انقلابی و غیره است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن