ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 97900
  • ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹
  • 422 بازدید
  • ارسال توسط :
غرفه کنگره شهدای جبهه مقاومت در نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله انقلاب در قم برپا می‌شود

غرفه کنگره شهدای جبهه مقاومت در نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله انقلاب در قم برپا می‌شود

– اخبار استانها – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، پنجمین جلسه شورای سیاست‌گذاری نخستین کنگره شهدای جبهه مقاومت ظهر امروز با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین ولدان رئیس شورا، مالکی نژاد دبیر کنگره، سیدهاشمی دبیر اجرایی کنگره و سایر اعضای شورا در سالن جلسات خاتم برگزار شد. رئیس […]

– اخبار استانها –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، پنجمین جلسه شورای سیاست‌گذاری نخستین کنگره شهدای جبهه مقاومت ظهر امروز با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین ولدان رئیس شورا، مالکی نژاد دبیر کنگره، سیدهاشمی دبیر اجرایی کنگره و سایر اعضای شورا در سالن جلسات خاتم برگزار شد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری کنگره شهدای جبهه مقاومت در این جلسه با اشاره به اهمیت توجه به وضعیت معیشتی و رفاهی خانواده‌های شهدای سرافراز لشکر فاطمیون اظهار داشت: همان‌گونه که این شهدا با گذشت از جان خود که بالاترین سرمایه انسانی بوده ما نیز باید با تمام توان در خدمت شهدا و خانواده‌های آنان باشیم و مقدمات آسایش آنان را فراهم کنیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدباقر ولدان ادامه داد: با توجه به شکل‌گیری دبیرخانه دائمی گرامیداشت شهدای جبهه مقاومت پیشنهاداتی برای برگزاری برنامه‌ها مشترک با دیگر دستگاه‌ها شده است که در یکی از آنها با همکاری اداره کل اوقاف استان قم سوگواره فاطمی همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در امامزاده جعفر شهید(ع) برگزار می‌شود.

نخستین کنگره شهدای جبهه مقاومت با محوریت شهدای لشکر فاطمیون در قم برگزار می‌شودنمایشگاه‌های عکس شهدای جبهه مقاومت در قم برگزار می‌شوددبیرخانه دائمی گرامیداشت شهدای مقاومت در قم تشکیل شد

دبیر نخستین کنگره شهدای جبهه مقاومت نیز در این جلسه با اشاره به لزوم هماهنگی بین بخشی با دستگاه‌های استان، از آمادگی ستاد کنگره برای مشارکت با برنامه‌های موازی دستگاه‌های دیگر در حوزه ایثار و شهادت خبر داد و افزود: با توجه به اهمیت تأثیرگذاری برای مخاطبین و عموم مردم این ستاد آماده اعزام مبلغ، اعزام راوی، برگزاری جلسات روشنگری، برگزاری یادواره‌های شهدای شاخص و غیره را دارد.

حسن مالکی نژاد با بیان اینکه 23 عنوان برنامه مختلف در نخستین کنگره شهدای جبهه مقاومت برگزار می‌شود، ادامه داد: یکی از اقدامات ویژه در این کنگره تدوین برنامه‌های جامع برای شهرک پردیسان است، همچنین 10 کمیته نیز ذیل کنگره در دبیرخانه دائمی گرامیداشت شهدای جبهه مقاومت تشکیل‌شده است.

دبیر اجرایی نخستین کنگره شهدای جبهه مقاومت نیز در بخش دیگری از این جلسه با اشاره به برپایی غرفه کنگره در نمایشگاه دستاوردهای چهل‌ساله انقلاب اظهار داشت: این نمایشگاه در دهه فجر به مدت 5 روز در مصلی قدس برپا می‌شود که یکی از غرفه‌های این نمایشگاه مربوط به کنگره شهدای جبهه مقاومت است.

سیدسعید سیدهاشمی با تأکید بر محتوای ارائه‌شده در این غرفه تصریح کرد: در کنار فضاسازی داخلی غرفه بر پایه رشادت شهدای والامقام لشکر فاطمیون، پخش کلیپ و نماهنگ، پرده‌خوانی، روایت گری راویان، حضور خانواده‌های شهدا و غیره نیز در این غرفه انجام می‌پذیرد.

وی با بیان اینکه کافه مقاومت نیز در ابتدای مسیر ورود و خروج شرکت‌کنندگان در نمایشگاه برپا می‌شود، عنوان کرد: در دو بخش خواهران و برادران کافه مقاومت به‌منظور پذیرایی از مردم با فضاسازی یادمان شهدای جبهه مقاومت و شهدای هشت سال دفاع مقدس در نمایشگاه برپا می‌شود.

گفتنی است در این جلسه ساختار برگزاری کنگره به تصویب اعضای شورای سیاست‌گذاری رسید، همچنین برخی از مسئولان و دبیران کمیته‌های ده‌گانه کنگره نیز در این جلسه مشخص شدند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن