ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 97966
  • ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱
  • 290 بازدید
  • ارسال توسط :
کتاب ناگفته های زندگی «شهید حججی» به مرز ۲۰ هزار نسخه رسید

کتاب ناگفته های زندگی «شهید حججی» به مرز ۲۰ هزار نسخه رسید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، چاپ هفتم و هشتم کتاب «سربلند» که روایتی از زندگی شهید مدافع حرم محسن حججی است، به زودی با طراحی جدید جلد توسط انتشارات شهید کاظمی روانه بازار نشر می شود. «سربلند» که مخاطب را با ابعاد […]

کتاب ناگفته های زندگی «شهید حججی» به مرز ۲۰ هزار نسخه رسیدبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، چاپ هفتم و هشتم کتاب «سربلند» که روایتی از زندگی شهید مدافع حرم محسن حججی است، به زودی با طراحی جدید جلد توسط انتشارات شهید کاظمی روانه بازار نشر می شود.

«سربلند» که مخاطب را با ابعاد مختلف شخصیتی شهید آشنا می‌کند، از همان آغاز با استقبال کم نظیر عموم مردم روبرو شد و در کمتر از ۵ ماه در انتظار چاپ هفتم و هشتم به سر می برد.

این کتاب حاوی اسناد، تصاویر و دلنوشته‌های شهید مدافع حرم محسن حججی است که به قلم محمدعلی جعفری نوشته و از زاویه دید خانواده، دوستان و همرزمان شهید روایت می‌شود و انتشارات شهید کاظمی در نظر دارد، «سربلند» را در چاپ هفتم و هشتم با تیراژ ۲۰ هزار جلد به مخاطبان ارائه کند.

انتشارات شهید کاظمی همچنین مسابقه بزرگ «شهید حججی» را با محوریت این کتاب از تاریخ ۲۰شهریور الی ۱۰دی ماه ۱۳۹۷ برگزار کرده بود که به تازگی مهلت شرکت در این مسابقه تا پایان اسفندماه سال جاری تمدید شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن