ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 9805
  • ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۹:۲۸
  • 96 بازدید
  • ارسال توسط :
جریان خون شهدا را در مدافعان حرم می بینیم/جبهه امام زمان(عج) در حال شکل گیری است

جریان خون شهدا را در مدافعان حرم می بینیم/جبهه امام زمان(عج) در حال شکل گیری است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از خانه خشتی ، سردار حاج حسین کاجی در مراسم یادواره شهدای صنعت مس و شهدای گمنام اظهار داشت: یادواره میگیریم که شهید شناسی کنیم و شهدای ما امامزادگان عشقند. وی افزود: با برپایی یادواره شهدا به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از خانه خشتی ، سردار حاج حسین کاجی در مراسم یادواره شهدای صنعت مس و شهدای گمنام اظهار داشت: یادواره میگیریم که شهید شناسی کنیم و شهدای ما امامزادگان عشقند.

وی افزود: با برپایی یادواره شهدا به نسل جدید می گوییم ما با آل علی هستیم و خون شهدا هدر نرفته است حرف شهدا این است که هر که با ال علی در افتاد ور افتاد.

کاجی بیان داشت: یادواره شهدا بازخوانی حرف امام(ره) است که فرمودند صدام عرضه خودکشی ندارد، جسارت ندارد و امروز می بینیم قبر صدام در مزبله قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: چقدر باور داریم که شهدا بر ما و مراسم و جلسات ما ناظر و حاضرند چقدر باور می کنیم که شهید صالحی خوانساری کارنامه فرزندش را امضا می کند.

سردار کاجی با بیان اینکه یادواره شهدا میگیریم تا شهید شناسی کنیم و ادبیاتمان را درست کنیم خاطر نشان کرد: چطور گفته می شود جنگ میان ایران و عراق بوده در حالی که از ۱۳ کشور اسیر گرفتیم و مقامات انها درخواست ازادی نیروهایشان را دادندط و از ۴۴ کشور غنائم داریم.

وی بیان داشت: یادواره میگیرم که عظمت و اقتدار کشور را نشان دهیم جنگ بین ایران و عراق جنگ میان ایران و دنیای کفر بود.

سردار کاجی گفت: امروز اگر می خواهید آوازه شهدا را ببینید در جبهه مدافعان حرم در سوریه جستجو کنید اتفاقاتی در حال افتادن است.

وی تصریح کرد: امروز لشکر فاطمیون، زینبیون، حیدریون، از عراق، پاکستان، حزب الله ، نیروهای وطنی سوریه در میدان نبرد حق علیه باطل هستند امروز جبهه امام زمان در حال شکل گیری است مقدمات ظهور نزدیک است.

سردار کاجی اظهار داشت: شهدا گمنام شهدا خوش نام هستند و ما گمنامیم چندین جلسه اختصاصی برای این شهدا کافی نیست و قصه و غصه انان زیاد است شهدا گمنام یعنی جنگ ادامه دارد و هنوز مادر شهدا هستندشهدا گمنام با پیام و برای یک ماموریت امدند.

وی تصریح کرد: خون شهدا اثر دارد و جریان ان را در مدافعین حرم در سوریه و عراق می بینیم.

این یادگار هشت سال دفاع مقدس بیان داشت: عظمت شهدا در کلام پیامبر اینگونه امده است که جان شهدا را خدا میگیرد و شهید معرکه جنگ کفن ندارد شهدا ماندگارند و بعد از ما هم هستند.

وی رمز موفقیت شهدا را در سه عامل انس با نماز، انس با قران و توسل به اهل بیت عنوان کرد و گفت شهید حرف کمی نیست و ما نمی فهمیم اگر با سبک زندگی شهدا زندگی کنیم عاقبت بخیر می شویم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن