ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 98101
  • ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۶:۱۱
  • 66 بازدید
  • ارسال توسط :
مدافعان حرم؛ ضمانت بقای انقلاب/ مدیران نگاه جهادی داشته باشند

مدافعان حرم؛ ضمانت بقای انقلاب/ مدیران نگاه جهادی داشته باشند

در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب به منظور بررسی وضعیت دستاوردهای انقلاب اسلامی پس از انقلاب، گفت‌وگوهایی با افراد شاخص در این عرصه صورت گرفته است. در این شماره به سراغ معاون فرهنگی دانشگاه بوعلی‌سینا رفته‌ایم. علی‌اکبر عروتی، موفق معاون فرهنگی دانشگاه بوعلی سینا، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با اشاره به اینکه تداوم انقلاب […]

مدافعان حرم ضمانت بقای انقلاب هستنددر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب به منظور بررسی وضعیت دستاوردهای انقلاب اسلامی پس از انقلاب، گفت‌وگوهایی با افراد شاخص در این عرصه صورت گرفته است. در این شماره به سراغ معاون فرهنگی دانشگاه بوعلی‌سینا رفته‌ایم.

علی‌اکبر عروتی، موفق معاون فرهنگی دانشگاه بوعلی سینا، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با اشاره به اینکه تداوم انقلاب اسلامی پشتوانه‌های فراوانی داشته است، افزود: رهبری مدبرانه رهبر معظم انقلاب، شهدای بزرگ که حماسه آفریدند، مدافعان حرم و حضور همیشگی مردم در صحنه از جمله عوامل مهم در تداوم انقلاب اسلامی بوده است.
وی ادامه داد: گرچه مردم تاکنون از گرانی‌ها، بی‌تدبیری‌ها و سوء‌مدیریت‌ها رنج برده‌اند اما با توجه به اینکه نظام با اهداف عالیه اسلام گره زده‌ شده است، در راهپیمایی 22 بهمن درک عمیق خود را نشان خواهند داد.
وی تأکید کرد: آرمان‌هایی در بطن انقلاب جوشید که اکنون در حال صادر شدن است و بسیاری از کشورها از این حرکت ایران اسلامی الهام گرفته‌اند و این موضوع برای استکبار جهانی بسیار سنگین است بنابراین همواره در لطمه زدن به کشور خواهد بود.
عروتی اظهار کرد: مدیران کشور نیز به پاس این درک عمیق مردم باید نگاه جهادی به مسائل داشته باشند و برای حل مسائل اقتصادی و ایجاد اشتغال برای جوانان گام بردارند.
معاون فرهنگی دانشگاه بوعلی سینا با اشاره به اینکه پس از انقلاب کشور در عرصه‌های مختلف نظامی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی رشد قابل‌توجهی داشته است، افزود: مهم‌ترین ثمره این انقلاب ایجاد زمینه‌های لازم برای اجرای دستورات اسلام است اما نمی‌توان اظهار کرد که تمامی احکام اسلامی در کشور پیاده می‌شود بلکه در این مسیر قرار گرفته‌ایم.
عروتی بیان کرد: در حوزه‌های مختلف باید آسیب‌شناسی انجام شود تا مشخص شود چه آسیب‌هایی در طول این 40سال متوجه کشور بوده است.
وی خاطرنشان کرد: متأسفانه در حوزه عدالت اجتماعی نتوانسته‌ایم به جایگاه حقیقی خود دست یابیم همچنین در حوزه فرهنگی نیز شکافی بین نسل‌ها ایجاد شده که باید آسیب‌شناسی شده و در پی ترمیم آن برآییم.
انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن