ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 98103
  • ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۶:۵۴
  • 103 بازدید
  • ارسال توسط :
یاد شهدا باعث خاموشی آتش فتنه می‌شود/ حرکت برخی نمایندگان در خط دشمن و عدول از مسیر شهدا است

یاد شهدا باعث خاموشی آتش فتنه می‌شود/ حرکت برخی نمایندگان در خط دشمن و عدول از مسیر شهدا است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی شامگاه سه شنبه در یادواره شهدای تکاب که با حضور مسئولین و مردم این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی شامگاه سه شنبه در یادواره شهدای تکاب که با حضور مسئولین و مردم این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به منزله آب بر آتش دشمن ریختن است و همین موضوع باعث ماندگاری در اذهان می‌شود.

وی، افزود: پیروزی رزمندگان ایران اسلایم در دوران دفاع مقدس و در برابر دشمنی که از همه جهت توسط ایادی استکبار همراهی و تامین می‌شد نشان داد که حق همیشه پیروزی در برابر باطل بوده و وعده الهی بر همین محور است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، عنوان کرد: توسل دشمن به استفاده از غیرانسانی ترین روش‌ها نظیر بمباران شیمیایی به منظور ترساندن فرزندان این مرز و بوم بود که با نیت الهی و مجاهدت‌های شبانه روزی تمام این نقشه‌های شوم بر باد رفته و امروز شاهد عزت و اقتدار نظام اسلامی در سراسر جهان هستیم.

وی، ادامه داد: امروز باید مطالبات خود را به دور از هرگونه محافظه کاری و به روشنی بیان کنیم. نام‌گذاری فرودگاه ارومیه به نام «شهید باکری» یکی از مصادیق مطالبات مردم آذربایجان است.

حجت الاسلام سرایی، تصریح کرد: پاسخ قاطع به نماینده‌ای که از آرمان های مقدس امام ره و شهدا عدول کرده و به صراحت می گوید: “در تسخیر سفارت آمریکا فریب خوردیم”، “جمهوری اسلامی را در حال حاضر در موقعیت  مطلوب نمی بینم” و جمهوری اسلامی را دچار تعارض می داند این است که متاسفانه شما پیاده نظام دشمن شده‌اید و از مسیر شهدا و مطالبه‌گری در راه آرمان‌های انقلاب اسلامی منحرف شده اید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن