ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 98155
  • ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹
  • 91 بازدید
  • ارسال توسط :

رسوایی آمریکا در جنگ یمن/ امارات شبکه توزیع سلاح به تروریست‌ها

العالم – یمن سازمان عفو بین الملل در گزارش آورده است که امارات تبدیل به شبکه خرید سلاح از غرب و تحویل آن به شبه نظامیان تروریست در یمنی شده است. محمد علی الحوثی رییس کمیته عالی انقلابی یمن، اظهارات مقامهای آمریکایی درباره تحویل سلاح به طرف سوم را رسوایی اطلاعاتی دانست. حوثی اعلام کرد […]

العالم – یمن

سازمان عفو بین الملل در گزارش آورده است که امارات تبدیل به شبکه خرید سلاح از غرب و تحویل آن به شبه نظامیان تروریست در یمنی شده است.

محمد علی الحوثی رییس کمیته عالی انقلابی یمن، اظهارات مقامهای آمریکایی درباره تحویل سلاح به طرف سوم را رسوایی اطلاعاتی دانست.

حوثی اعلام کرد واشنگتن نظارتی بر نحوه استفاده از سلاح های فروخته شده به ائتلاف متجاوز به یمن ندارد.

وی تصریح کرد: اظهارات مقامهای آمریکایی آنان را از مسئولیتشان در زمینه قتل یمنیها معاف نمی کند و تحویل سلاح توسط آمریکا آنهم بدون محدودیت و نظارت، حق این کشور در زمینه نظارت بر کشورهای سازنده سلاح را لغو می نماید.

این موضوع پس از انتشار تحقیق شبکه "سی ان ان" مطرح شد که در آن اعلام نمود ائتلاف آل سعود، سلاح آمریکایی را به گروههای تروریستی "القاعده" و "داعش" در یمن انتقال داده است.

سازمان ملل متحد، درباره استقرار مجدد نیروها در خارج شهر الحدیده اعلام کرد که طرفهای یمنی پس از گفت و گوی طولانی و گسترده، پیشرفتهایی در زمینه این استقرار برای ایجاد نوعی، راهکار مشترک قابل قبول و جدول زمانی برای اجرای مفاد پیمان استکهلم داشته اند.

پاتریک کامیرت رییس کمیته هماهنگی استقرار مجدد از طرفهای یمنی، حسن نیت و همکاری سازنده برای اعتماد سازی و ایجاد راهحل های قابل اجرا برای خلع سلاح بندر و شهر الحدیده و تسهیل عملیات انساندوستانه را خواستار شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن