ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 98156
  • ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱
  • 83 بازدید
  • ارسال توسط :
انتقال تجهیزات نظامی به تروریست‌های القاعده در یمن توسط رژیم‌های سعودی و امارات

انتقال تجهیزات نظامی به تروریست‌های القاعده در یمن توسط رژیم‌های سعودی و امارات

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ هم‌زمان با ادامه شکست‌های پی‌درپی مزدوران وابسته به رژیم‌های سعودی و اماراتی وبی نتیجه ماندن جنگ در یمن، شبکه خبری «سی ان ان» آمریکا در تازه‌ترین گزارش خود اعلام کرد که رژیم‌های سعودی و امارتی تجهیزات […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ هم‌زمان با ادامه شکست‌های پی‌درپی مزدوران وابسته به رژیم‌های سعودی و اماراتی وبی نتیجه ماندن جنگ در یمن، شبکه خبری «سی ان ان» آمریکا در تازه‌ترین گزارش خود اعلام کرد که رژیم‌های سعودی و امارتی تجهیزات نظامی ساخت آمریکا را به تروریست‌های القاعده در یمن تحویل داده‌اند.

این رسانه آمریکایی با انتشار تصاویری از تجهیزات نظامی آمریکایی موجود در مناطق تحت اشغال تروریست‌های القاعده اعلام کرد: رژیم‌های سعودی و اماراتی به‌منظور تضعیف رزمندگان یمنی تلاش می‌کنند با ارسال تجهیزات نظامی پیشرفته، تکفیری‌ها را تقویت کنند.

بر اساس اطلاعات منتشرشده، رژیم‌های سعودی و اماراتی بعد از ناامید شدن از مزدوران یمنی و کشورهای آفریقایی قصد دارند با تقویت و مجهز کردن تروریست‌های القاعده، آن‌ها را برای حمله به مواضع ارتش یمن و کمیته‌های مردمی آماده کنند.

منابع میدانی اعلام کردند: رزمندگان انصارالله و ارتش یمن موفق شده‌اند با حمله‌های ناگهانی خود و همچنین دفع حمله‌ها، تعداد زیادی از خودروهای نظامی ساخت آمریکا در اختیار تروریست‌های القاعده را به غنیمت بگیرند.

مسئولان نظامی آمریکا نیز به‌منظور نشان دادن بی‌اطلاعی از این موضوع اعلام کرده‌اند که به‌زودی تحقیقات گسترده‌ای را در خصوص این مسئله آغاز خواهند کرد.

رژیم‌های سعودی و اماراتی در طول چهار سال و نیم گذشته با هزینه کردن میلیاردها دلار و انتقال هزاران تروریست و مزدور از کشورهای، آفریقایی و … به یمن تاکنون نتوانسته‌اند به اهداف خود دست پیدا کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن