ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 98160
  • ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۰
  • 198 بازدید
  • ارسال توسط :

بزرگداشت شهدای فاطمیون و انصار در شیراز برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایكنا از فارس، مجید علیپور، فرمانده سپاه بقیةالله(عج) شیراز امروز، 17 بهمن‌ماه گفت: همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س) و دهه مبارک فجر در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و خصوصاً شهدای مدافع حرم مراسم بزرگداشت شهدای فاطمیون و انصار در شیراز برگزار […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایكنا از فارس، مجید علیپور، فرمانده سپاه بقیةالله(عج) شیراز امروز، 17 بهمن‌ماه گفت: همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س) و دهه مبارک فجر در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و خصوصاً شهدای مدافع حرم مراسم بزرگداشت شهدای فاطمیون و انصار در شیراز برگزار می‌شود.
وی افزود: این مراسم با حضور برخی از فرماندهان و مسئولان نظامی و مسئولان شهرستان و استان فارس در روز جمعه، 19 بهمن‌ماه جاری از ساعت 19 تا 21 در تالار فرهنگیان شیراز واقع در پل حر برگزار خواهد شد.
علیپور ادامه داد: در این مراسم از 50 خانواده شهید مدافع حرم و 20 جانباز مدافع حرم با حضور خانواده شهدا و ایثارگر تجلیل و قدردانی به عمل خواهد آمد.
فرمانده سپاه بقیةالله(عج) شیراز افزود: این مراسم با اهداف ارتقای فرهنگ سیر و ایثار و شهادت در بین عموم مردم و تجلیل از خانواده‌های معظم و ایثارگران مدافع حرم و ارتقای بخشی بصیرتی برگزار خواهد شد.
وی شهدای مدافع حرم را نمایندگان صدور انقلاب اسلامی دانست و گفت: جوانان دهه ۷۰ جوانانی هستند که جنگ و امام راحل را ندیدند، اما نمایندگان صدور انقلاب اسلامی شدند و در راستای پیام تاریخی بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی که فرمودند انقلاب اسلامی را به همه جهان صادر می‌کنیم، قدم برداشتند.
علیپور در پایان از عموم مردم و مسئولان جهت حضور در مراسم شهدای مدافع حرم که سهم بزرگی در امنیت و آرامش امروز کشورمان دارند دعوت به عمل آورد.
انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن