ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 98165
  • ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۸
  • 487 بازدید
  • ارسال توسط :

فیلم/ صحبت‌های مادر شهید حججی و خواب زیبای خواهر این شهید

به گزارش یادمان شهدای نجف آباد به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شهید محسن حججی متولد سال ۱۳۷۰ در نجف‌آباد اصفهان، یکی از نیرو‌های ایرانی مدافع حرم بود. او در مرداد ماه ۱۳۹۶ خورشیدی و در عملیاتی مُستشاری در منطقهٔ التَنْف، منطقهٔ مرزی بین سوریه و عراق توسط […]

لحظه دردناک خبر شهادت شهید حججی از زبان پدر و مادرش +فیلمبه گزارش یادمان شهدای نجف آباد به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شهید محسن حججی متولد سال ۱۳۷۰ در نجف‌آباد اصفهان، یکی از نیرو‌های ایرانی مدافع حرم بود. او در مرداد ماه ۱۳۹۶ خورشیدی و در عملیاتی مُستشاری در منطقهٔ التَنْف، منطقهٔ مرزی بین سوریه و عراق توسط نیرو‌های داعش به اسارت و پس از دو روز به دست داعش به مقام شهادت نائل آمد.

شهید حججی، جوان ۲۵ ساله‌ای بود که در دومین اعزام خود به سوریه به شهادت رسید. سن این شهید جهادگر همانند استقامتش در مقابل بددلان و بدذاتان داعشی نشانگر ارادت و توکل و نزدیکی او با قیام عاشورا بود. شهید محسن حججی جوان رعنای نجف‌آبادی چند سال پیش ازدواج کرده بود و حاصل ازدواج شهید محسن حججی و همسرش فرزندی تقریباً دو ساله است که از این شهید به یادگار مانده است.

دوشنبه شب والدین این شهید بزرگوار مهمان برنامه فرمول۱ بودند؛ در این برنامه که با اجرای سیدعلی ضیاء از شبکه یک سیما روی آنتن رفت، پدر و مادر شهید حججی خاطره‌ای دردناک از لحظه‌ای که خبر شهادت فرزند عزیزشان به آن‌ها رسید را نقل کردند که در ادامه ویدئوی آن را مشاهده می‌کنید.

دانلود فیلم

دانلود فیلم

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن