ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 98211
  • ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲
  • 200 بازدید
  • ارسال توسط :
تکریم خانواده شهدا یک تکلیف دینی است

تکریم خانواده شهدا یک تکلیف دینی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی جانشین فرمانده انتظامی مازندران در دیدار با خانواده شهید سیدعلی نیاستی با بیان اینکه شهداء عزت و سربلندی ایران اسلامی را در دنیا محقق کردند، گفت: امروز امنیت حاکم بر جامعه و پیشرفت‌های علمی، فن […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی جانشین فرمانده انتظامی مازندران در دیدار با خانواده شهید سیدعلی نیاستی با بیان اینکه شهداء عزت و سربلندی ایران اسلامی را در دنیا محقق کردند، گفت: امروز امنیت حاکم بر جامعه و پیشرفت‌های علمی، فن آوری و اقتصادی کشور محصول فداکاری و اخلاص شهداست.

وی با اشاره به اینکه خانواده‌های شهداء بزرگترین سرمایه‌های معنوی انقلاب اند، افزود: خانواده شهداء مظهر صبر و شکیبایی هستند و تکریم شهداء و خانواده شهداء یک ضرورت و یک وظیفه دینی، ارزشی و انسانی برای تمامی آحاد مردم و مسؤولان است.

سرهنگ مفخمی خانواده شهدا و جانبازان را سرمایه‌های عظیم کشور دانست و گفت: اکنون همه ما باید خود را مسئول حراست از دستاورد‌های انقلاب، که در حقیقت دستاورد خون شهیدان ماست، بدانیم و در این راه از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

تکریم خانواده شهدا یک تکلیف دینی است

تکریم خانواده شهدا یک تکلیف دینی است

تکریم خانواده شهدا یک تکلیف دینی است     دیدار فرمانده انتظامی سیمرغ با خانواده‌های معظم شهدا

سرهنگ محمد راعی خناری فرمانده انتظامی شهرستان سیمرغ در دیدار با خانواده‌های معظم شهیدان حاجیان و جانبازی گفت: امنیت امروز جامعه مرهون خون شهیدان است.

وی افزود: اعتلای انقلاب اسلامی و به ثمر نشستن این درخت تنومند نشان از رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهیدان است که همیشه مدافع اسلام و انقلاب بوده و با نثار خون خود این نهال را ابیاری کردند تا امروز به کوری چشم دشمنان پابرجا بماند.

سرهنگ راعی گفت: شهداء جان خود را در راه حفظ امنیت و سلامت جامعه اسلامی و اعتلای اسلام و نظام اسلامی فدا کردند تا امروز امنیت در جامعه ما برقرار باشد و در سایه همین امنیت شاهد تلاش و کوشش اقشار مختلف مردم در اجتماع باشیم.

فرمانده انتظامی شهرستان سیمرغ افزود: خانواده شهداء مایه افتخار و مباهات در جامعه هستند و ما به عنوان خدمتگزاران نظام اسلامی باید به بهترین نحو حق شهداء و خانواده انان را ادا و ادامه دهنده راه این عزیزان والامقام باشیم.

وی با بیان اینکه شهداء در سربلندی و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقش مؤثری دارند، تاکید کرد: ادامه دادن راه شهداء و امام راحل که از انقلاب و اسلام حمایت کردند بر همه ما واجب است.

جانبازان مایه زینت و سربلندی کشورند

سرهنگ حسین زارع فرمانده انتظامی شهرستان نکا در دیدار با جانباز ابراهیم شیخی گفت:: بزرگترین نعمت دنیوی انسان همان جان شیرین است که شهدا و جانبازان سرافراز با ایثار بهترین داشته خویش، مایه افتخار و سربلندی کشور عزیزمان شدند و همگی باید قدر دان این عزیزان باشیم.

وی با بیان اینکه جانبازان و ایثارگران مایه زینت و سربلندی جامعه هستند، افزود: این عزیزان در راه حفظ امنیت و آرامش جامعه اسلامی جانفشانی کردند تا امروز امنیت بی نظیر در جامعه ما برقرار باشد و در سایه همین امنیت شاهد پیشرفت روزافزون کشور هستیم.

شهادت در راه خدا افتخار ابدی است

سرهنگ مهدی خادمی فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه در دیدار با خانواده شهید”حمیدی”، گفت:شهادت در راه خدا زندگی افتخارآمیز ابدی است و خانواده‌های شهداء مروجین اصلی فرهنگ ایثار و شهادتند.

وی افزود: آرامش و احساس امنیتی که امروز بر کشور ما حاکم است، ثمره خون پاک شهیدان است و باعث تداوم حرکت انقلاب اسلامی به سمت پیشرفت و تعالی انسانی شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه گفت: فرهنگ شهادت، ایثار و ازخودگذشتگی یکی از عوامل اصلی پیروزی ما در برابر ابرقدرت‌ها بوده است.

سرهنگ خادمی با اشاره به جایگاه والای خانواده شهداء به عنوان اسوه ایثار و از خود گذشتگی، افزود: خانواده‌های شهداء در سخت‌ترین شرایط و با تحمل تمام مشکلات و مصائب امروز نه تنها الگو و اسوه ایثار و از خود گذشتگی برای ملت ایران هستند.

تکریم خانواده شهدا یک تکلیف دینی است

 

تکریم خانواده شهدا یک تکلیف دینی است

تکریم خانواده شهدا یک تکلیف دینی است

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن