ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 98227
  • ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰
  • 188 بازدید
  • ارسال توسط :
سوگواره "یاس نبوی" در قم برگزار می‌شود

سوگواره "یاس نبوی" در قم برگزار می‌شود

– اخبار استانها – سید سعید سید هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به برخی از اهداف برگزاری کنگره شهدای جبهه مقاومت اظهار داشت: شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت نقش بی‌بدیلی در راستای دفاع از حریم اهل‌بیت(ع) و استقلال آزادی کشور داشته‌اند. وی برگزاری همایش و سوگواره یاس نبوی را […]

– اخبار استانها –

سید سعید سید هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به برخی از اهداف برگزاری کنگره شهدای جبهه مقاومت اظهار داشت: شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت نقش بی‌بدیلی در راستای دفاع از حریم اهل‌بیت(ع) و استقلال آزادی کشور داشته‌اند.

وی برگزاری همایش و سوگواره یاس نبوی را مورد توجه قرار داد و افزود: همایش سوگواره یاس نبوی با حضور ویژه خانواده‌های شهدای جبهه مقاومت اسلامی و آحاد مختلف مردم همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در قم برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی نخستین کنگره شهدای جبهه مقاومت اسلامی تأکید کرد: در همایش و سوگواره یاس نبوی بیش از 650 نفر از خانواده شهدای جبهه مقاومت اسلامی و به‌ویژه خانواده‌های شهدای لشکر فاطمیون حضور خواهند داشت.

40 زندانی قمی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آزاد می‌شوندنمایشگاه «خدمت در پرتو بانوی کرامت» در قم افتتاح شد2500 زائر قمی در حج تمتع امسال شرکت کردند

سید هاشمی با اشاره به برنامه‌های جانبی همایش یاس نبوی تصریح کرد: حجت‌الاسلام‌والمسلمین جواد رهبر سخنران این برنامه بوده و  علی‌اکبر بهنام فر نیز به مدیحه‌سرایی خواهد پرداخت.

وی تلاش‌های صورت گرفته برای برگزاری باشکوه نخستین کنگره شهدای جبهه مقاومت و سوگواره یاس نبوی را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: این همایش با تعامل و همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه قم برگزار می‌شود.

گفتنی است سوگواره یاس نبوی از ساعت 12 و 30 دقیقه روز شنبه 20 بهمن‌ماه همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در آستان مقدس امامزاده جعفر شهید(ع) برگزار می‌شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن