ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 98229
  • ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۱
  • 110 بازدید
  • ارسال توسط :
تفکر انقلابی نشان داد نه تنها دشمن را از کشور بیرون می‌کند بلکه امروز از منطقه بیرون کرده است/ جایی که فساد و ناکارآمدی رخ داده، ناشی از دوری از تفکر انقلابی بوده است

تفکر انقلابی نشان داد نه تنها دشمن را از کشور بیرون می‌کند بلکه امروز از منطقه بیرون کرده است/ جایی که فساد و ناکارآمدی رخ داده، ناشی از دوری از تفکر انقلابی بوده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جلیلی شامگاه سه‌شنبه در اجتماع مردم شاهین‌شهر در مسجد جامع این شهر اظهار کرد: فجر فاطمی یک اصطلاح نیست بلکه یک حقیقت است؛ چرا که انقلاب اسلامی ایران یک نوع لبیک به خطبه حضرت فاطمه زهرا(س) بود. امروز دیگر ملت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جلیلی شامگاه سه‌شنبه در اجتماع مردم شاهین‌شهر در مسجد جامع این شهر اظهار کرد: فجر فاطمی یک اصطلاح نیست بلکه یک حقیقت است؛ چرا که انقلاب اسلامی ایران یک نوع لبیک به خطبه حضرت فاطمه زهرا(س) بود. امروز دیگر ملت ایران تنها ملتی نیست که به آموزه های مکتبی خود لبیک گفته اند بلکه مشاهده میشود ملت های دیگر دنیا نیز بیدار شده اند

وی افزود: از ابتدای انقلاب اسلامی دشمنی ها با ملت انقلابی ایران آغاز شد چرا که اراده آنها با اراده دولت های استکباری متفاوت بود. دفاع مقدس نیز عرصه رویایی مجدد اراده ها بود که ملت با اتکا به محاسبات الهی توانست بر اراده دشمنانش فائق آید. امروز نیز اگر آن محاسباتی که در عرصه دفاع مقدس به کار بسته شد در عرصه های اقتصادی نظیر تولید، صنعت، کشاورزی و.. به کار بسته شود نتیجه‌ای مشابه پیروزی در دفاع مقدس خواهد گرفت.

عضو شورای راهبردی سیاست خارجی کشورمان تصریح کرد: دشمن می‌خواهد با کمک رسانه های خود، محاسباتی که باعث پیروزی ملت ایران بر اراده‌ی آنها شده است را تغییر دهد تا این ملت در برابر فشارهای اقتصادی از شعارهای انقلابی خود که برایش خون‌ها داده است، دست بردارد.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی خاطرنشان کرد: پیشرفت‌هایی که در عرصه‌های فناوری هسته‌ای، نانو، پزشکی، دفاعی، رادیوداروها، صنعتی، کشاورزی، تحقیقاتی و خودکفایی در بیشتر حوزه‌های مورد نیاز کشور با استفاده از تفکر انقلابی به دست آمده است، هنوز از نتایج سحر است و نباید به آن قانع باشیم و متوقف شویم.

وی خاطر نشان کرد: در کنار پیشرفت های ملت و تلاش دشمن برای پوشاندن آنها باید توجه داشت که جاییکه فساد و ناکارآمدی رخ داده است ناشی از دوری از تفکر انقلابی بوده است؛ چرا که تفکر انقلابی به خوبی نشان داده است که در عرصه هایی که ورود کرده، مایه پیشرفت ملت شده است. امروز تفکر انقلابی که یک روز دشمن را از کشور بیرون کرد، آن ها را با همه پولی که خرج کرده اند، از منطقه بیرون کرده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، با انتقاد از این تحلیل برخی سیاسیون که باید بهانه را از دست آمریکائی‌ها بگیریم، اظهار داشت: درحالی‌ که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و سایر نهادهای بین‌المللی 13 بار اعلام کرده اند که جمهوری اسلامی ایران به تعهدات برجامی خود عمل کرده است آمریکا به‌ یک‌باره از برجام خارج می‌شود و دولت‌های اروپایی امضاکننده برجام نیز نه تنها این خروج و بدعهدی آمریکا را محکوم نمی‌کنند، بلکه پس از 9 ماه با ارائه بسته‌ای گستاخانه می‌گویند، حاضرند در برابر فروش نفت به ایران غذا و دارو صادر کنند.

وی با بیان اینکه آمریکا به هیچ تعهد خود در قبال ایران پایبند نخواهد بود، هشدار داد که رژیم امریکا و هم‌پیمانان اروپایی‌اش به دنبال کاهش نفوذ منطقه‌ای و دست برداشتن از توان بازدارنده موشکی جمهوری اسلامی ایران است.

جلیلی این سخنان رئیس‌جمهور پیشین آمریکا را یادآوری کرد که اوباما در اظهاراتی تأمل‌برانگیز گفت که آمریکا ناچار بود در پرونده هسته‌ای با ایران مذاکره کند، چون رژیم تحریم‌های اقتصادی درحال فروریختن بود.

وی اضافه کرد: آمریکایی‌ها در حالی پشت میز مذاکره با جمهوری اسلامی ایران نشسته بودند که با تلاش دانشمندان هسته‌ای، 19 هزار سانتریفیوژ در حال فعالیت بود و کشورمان به غنی‌سازی 20 درصد دست‌یافته بود.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی تصریح کرد: آمریکا هر نوع فشار و تحریمی که در این 40 سال می‌توانسته علیه ملت ایران استفاده کرده است و به گفته معاون اول سابق این رژیم آنجا که کاری نکرده اند بخاطر آن بوده که نتوانسته اند.

جلیلی جنگ اقتصادی را از سر ضعف و درماندگی در برابر قدرت جمهوری اسلامی ایران توصیف کرد که باوجود هزینه نظامی 7 تریلیون دلاری در غرب آسیا، از قدرت مدافعان حرم و هزاران شهید همچون حججی از جبهه مقاومت شکست‌خورده و ناچار است که منطقه را بدون هیچ دستاوردی ترک کند.

وی در پایان گفت: منطق قدیمی استکبار فقط زبان زور است، بنابراین در برابر این دشمن و هم‌پیمانانش باید بر قدرت خود در زمینه‌های دفاعی و اقتصادی بیافزاییم و ذره‌ای عقب‌نشینی نکنیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن