ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 98320
  • ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۹:۰۳
  • 102 بازدید
  • ارسال توسط :
انتقاد الحوثی از سیاسی‌کاری نماینده سازمان ملل

انتقاد الحوثی از سیاسی‌کاری نماینده سازمان ملل

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، «محمد علی الحوثی»، رئیس کمیته عالی انقلاب یمن روز پنجشنبه از اینکه نماینده سازمان ملل به جای پیگیری نتیجه مذاکرات صلح یمن در استکهلم صحبت کند، به مسائل سیاسی پرداخته انتقاد کرد. الحوثی گفت: به جای اینکه پیشنهادهای حاصل از مذاکرات صلح استکهلم […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، «محمد علی الحوثی»، رئیس کمیته عالی انقلاب یمن روز پنجشنبه از اینکه نماینده سازمان ملل به جای پیگیری نتیجه مذاکرات صلح یمن در استکهلم صحبت کند، به مسائل سیاسی پرداخته انتقاد کرد.

الحوثی گفت: به جای اینکه پیشنهادهای حاصل از مذاکرات صلح استکهلم پیگیری و اجرا شود، ما باگفت‌وگوهایی سیاسی غافلگیر شدیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از وبگاه خبری شبکه المسیره، الحوثی تصریح کرد: پس از بازگشت از استکهلم و قبل اینکه پاتریک کامائرت، رئیس کمیته بین المللی برای نظارت بر روند اجرای توافق در الحدیده برای موفقیت توافقنامه سوئد وارد شود، ما فرستاده سازمان ملل در یمن را از پیشنهادهای کلیدی زیر درباره الحدیده مطلع کردیم؛ نخست تثبیت آتش بس، دوم، ترسیم وضعیت استقرار و آرایش مجدد نیروهای دو طرف و امضای سند این توافق، سوم عملی کردن استقرار مجدد نیروهای دو طرف و چهارم برداشتن موانع و پست‌های بازرسی بود؛ اما به جای اجرای این پیشنهادها با گفت وگوهایی صرفاً سیاسی غافلگیر شدیم.

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن همچنین گفت که لوکوک مسئول اموربشردوستانه اطلاعات گمراه‌کننده ای درباره ادعای مانع تراشی ارتش و کمیته‌های مردمی برای خروج غلات از انبارها دریافت کرده است.

وی پرسید اگر لوکوک ادعا می‌کند راست می‌گوید چرا غلات از انبارها خارج نمی‌شود تا بخواهد به مناطق تحت سیطره اشغالگران منتقل شود.

بیشتر بخوانید:

آخرین تحولات میدانی استان الجوف / نقره داغ شدن مزدوران سعودی در بخش‌های «المصلوب، الخب و الشعف و المتون» + نقشه میدانی

مارک لوکوک، معاون دبیرکل سازمان ملل متحد در امور انسانی گفته است: غله مورد نیاز ۳.۷ میلیون یمنی از چهار ماه پیش تاکنون به آسیاب دریای سرخ در شهر الحدیده ارسال نشده و درحال فاسدشدن است.

وی افزود: نیروهای طرفدار الحوثی مانع عبور مسئولان سازمان ملل از خط مقدم برای رسیدن به مناطق تحت سیطره دولت (دولت مستعفی منصور هادی) و دستیابی به آسیاب‌ها می‌شوند، باید امکان دسترسی نیازمندان به کمک‌های انسانی در مناطق تحت سیطره حوثی‌ها فراهم شود.

در همین حال وبگاه خبری «النجم الثاقب» یمن به نقل از یک منبع در کمیته اسیران در دولت نجات ملی در شهر امان گفت که نشستی که روز پنجشنبه با نمایندگان دولت مستعفی یمن در کمیته اجساد داشته است، بدون هیچ گونه پیشرفتی پایان یافت.

به گفته این منبع، در این نشست نمایندگان دولت مستعفی هیچ گونه لیستی درباره کشته‌های خود نداشتند و نقشه‌ای هم از اماکن دفن اجسادی که در اختیار دارند ارائه ندادند آنها فقط خواهان اجساد کشته‌های ائتلاف شدند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن