ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 98349
  • ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۶
  • 97 بازدید
  • ارسال توسط :
موشک‌باران مواضع مزدوران عربستان در یمن؛ سرنگونی پهپاد جاسوسی متجاوزان

موشک‌باران مواضع مزدوران عربستان در یمن؛ سرنگونی پهپاد جاسوسی متجاوزان

– اخبار بین الملل – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در پاسخ به ادامه حملات عربستان مراکز تجمع مزدوران ارتش سعودی در نجران را با 5 فروند موشک زلزال1 هدف قرار دادند. یک منبع […]

– اخبار بین الملل –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در پاسخ به ادامه حملات عربستان مراکز تجمع مزدوران ارتش سعودی در نجران را با 5 فروند موشک زلزال1 هدف قرار دادند.

یک منبع در یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن گفت که این موشک‌ها با دقت به اهداف مورد نظر اصابت کرده است.

از سوی دیگر نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن امروز جمعه یک فروند پهپاد جاسوسی را در منطقه "الصوح" در اطراف نجران سرنگون کردند.

در مقابل جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی دوازده بار دو منطقه "العقیق و العطفین" در بخش "کتاف" در صعده واقع در شمال یمن را بمباران کردند.

هزاران نفر از شهروندان بخش "المحابشه" در استان حجه با برگزاری یک راهپیمایی پرشور جنایات ائتلاف متجاوز سعودی و نقض مکرر آتش‌بس توسط این ائتلاف را محکوم کردند.

شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی محاصره ظالمانه‌ای را که ائتلاف متجاوز سعودی علیه بندرها و فرودگاه‌های یمن تحمیل کرده است محکوم کردند.

شهروند این منطقه بر ادامه حمایت قوی خود از جبهه‌های نبرد تا تحقق پیروزی برای یمن و ملت مظلوم این کشور و نابودی متجاوزان و مزدورانشان تأکید کردند.

کشته و زخمی شدن 57 متجاوز سعودی در عملیات نیروهای یمنی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن