ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 98357
  • ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۰
  • 387 بازدید
  • ارسال توسط :
تازه‌ترین اخبار از مذاکرات یمنی‌ها در اردن

تازه‌ترین اخبار از مذاکرات یمنی‌ها در اردن

– اخبار بین الملل – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، "عبدالقادر المرتضی" رئیس کمیته ملی امور اسرا در دولت نجات ملی یمن در تشریح تازه‌ترین تحولات گفت‌وگوهای اردن درباره اسرا گفت که در جریان این نشست بر سر تبادل نسبی […]

– اخبار بین الملل –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، "عبدالقادر المرتضی" رئیس کمیته ملی امور اسرا در دولت نجات ملی یمن در تشریح تازه‌ترین تحولات گفت‌وگوهای اردن درباره اسرا گفت که در جریان این نشست بر سر تبادل نسبی اسرا بر اساس فهرست‌ها توافق شد.

وی افزود که دور کنونی مذاکرات اردن سه روز دیگر تمدید شده است.

رئیس کمیته اسرا در دولت نجات ملی یمن گفت که در حال حاضر رسیدن به توافق فراگیر به دلیل مانع تراشی های طرف مقابل دشوار است و قرار است که توافق در چند مرحله اجرا شود.

از حدود یک هفته قبل دور جدید مذاکرات یمنی‌ها درباره اجرای توافق‌ سوئد به میزبانی اردن و زیر نظر سازمان ملل آغاز شده است.

از سوی دیگر احمد ابوحمزه عضو کمیته پیگیری اجساد در هیئت ملی یمن از رسیدن به توافق با دولت فراری و مستعفی یمن درباره تبادل 2000 جسد خبر داد که قرار است طی سه مرحله انجام شود.

هلاکت شماری از مزدوران در جبهه‌های مختلف یمناخبار یمن: نشست کمیته اجرای توافق مبادله اسیران در اردن

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن