ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 98359
  • ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۰
  • 234 بازدید
  • ارسال توسط :
توافق طرف‌های یمنی برای تبادل اجساد

توافق طرف‌های یمنی برای تبادل اجساد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی العربیه، هیئت دولت (مستعفی) یمن از دستیابی به یک توافق یک ماهه با جنبش انصار الله برای تبادل اجساد کشته شدگان دو طرف خبر داد. این توافق از امروز جمعه آغاز می شود. […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی العربیه، هیئت دولت (مستعفی) یمن از دستیابی به یک توافق یک ماهه با جنبش انصار الله برای تبادل اجساد کشته شدگان دو طرف خبر داد. این توافق از امروز جمعه آغاز می شود.

نمایندگان دولت نجات ملی یمن (مستقر در صنعاء) و دولت مستعفی مورد حمایت ائتلاف سعودی (مستقر در عدن) بر سر تمدید گفتگوهای این کشور در «أمان»، پایتخت اردن به توافق رسیدند.

عبدالقادر المرتضی، رئیس کمیته اسرای یمنی وابسته به دولت نجات ملی یمن گفت: با طرف مقابل (ائتلاف متجاوز سعودی) توافق کردیم دور فعلی مذاکرات که با محوریت پرونده اسرا در امان پایتخت اردن در حال برگزاری است، سه روز دیگر تمدید شود. ائتلاف متجاوز سعودی تا کنون فقط اسم 200 اسیر ما را ارائه داده است.

شبکه الجزیره شامگاه جمعه (۱۹ بهمن) گزارش داد  طرف‌های درگیر در یمن موافقت کردند که این گفتگو فردا (شنبه) نیز ادامه پیدا کند و مذاکرات فردا بر سر نحوه تبادل اسرا خواهد بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن