ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 98382
  • ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۹:۱۳
  • 341 بازدید
  • ارسال توسط :
حضور وزیر کشور در اجتماع فاطمیون رامسر

حضور وزیر کشور در اجتماع فاطمیون رامسر

– اخبار استانها – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از رامسر، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در جمع مردم عزادار روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) رامسر حضور یافت. وی در اجتماع فاطمیون در جمع مردم اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا الگوی زنان مسلمان بوده و یک […]

– اخبار استانها –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از رامسر، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در جمع مردم عزادار روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) رامسر حضور یافت.

وی در اجتماع فاطمیون در جمع مردم اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا الگوی زنان مسلمان بوده و یک افتخار بزرگ برای بانوان است.

وزیر کشور افزود: قرار گرفتن در آستانه یوم الله 22 بهمن و شهادت حضرت زهرا کشور را فاطمی کرد و عطر و بوی اهل بیت عصمت و طهارت(ع) را به خودش گرفته است.

رحمانی فضلی با بیان اینکه باید مراقب شیطنت‌های دشمنان بود گفت: حضور در مراسم های مذهبی پیوند عمیق میان ملت و ولایت ایجاد می‌کند.

دفاع از ولایت مهم‌ترین خصوصیت حضرت فاطمه زهرا (س) استچهل حدیث گهربار از حضرت فاطمه زهرا(س)سیده زهرا نقوی: حضرت فاطمه زهرا(س) والاترین اسوه و الگو برای زنان پاکستانی است

باید مقابل کسانی که ناامیدی ایجاد می‌کنند ایستاد

حجت السلام غلامحسین تسخیری نماینده ولی فقیه در سپاه استان گیلان در این اجتماع با بیان اینکه دشمنان می خواهند مقاومت و اراده 40ساله مردم را سست کند گفت : وحدت امت اسلامی می‌تواند دشمن را زمین گیر کند و تفرقه و جناح باعث کنار رفتن حقیقت می شود و کسانی که فقط جناح خود را میبیند ، ارزش ها برایشان کنار گذاشته می شود.

وی افزود : ملت جان و مال خود را برای کشور گذاشته اند تا زمینه را برای ظهور حضرت مهدی(عج) مهیا کنند اما بعضی می‌خواهند ناامیدی در جامعه ایجاد کنند که باید مقابلشان بایستیم.

حجت السلام تسخیری با بیان اینکه حضرت زهرا (س) با ایستادگی و اهدای جان خودش و فرزندش از ولایت دفاع کرد گفت : بعضی ها امروز اشتباهات خودشان را به سمت رهبری هدایت میکنند تا رهبری را پاسخگوی اشتباهات خودشان معرفی کنند.

وی با اشاره به اینکه وقتی ولادت به خلافت تبدیل می شود اتفاقات دوران امیرالمونین رخ خواهد داد اذعان داشت : اگر ولایت نباشد 1400سال عقب خواهیم افتاد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن