ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 98384
  • ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۹:۳۷
  • 83 بازدید
  • ارسال توسط :
تجمع فاطمیون در کنگاور برپا شد

تجمع فاطمیون در کنگاور برپا شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از کرمانشاه، همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) مردم عاشق اهل بیت(ع) شهرستان کنگاور با برپایی دستجات و هیئت‌های مذهبی و عزاداری در این روز عشق و ارادت خود را به ساحت صدیقه طاهره نشان دادند.امیر افشاری‌زاده، کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی کنگاور در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از کرمانشاه، همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) مردم عاشق اهل بیت(ع) شهرستان کنگاور با برپایی دستجات و هیئت‌های مذهبی و عزاداری در این روز عشق و ارادت خود را به ساحت صدیقه طاهره نشان دادند.
امیر افشاری‌زاده، کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی کنگاور در این خصوص گفت: مراسم تجمع بزرگ فاطمیون امروز 20 بهمن از ساعت 10 صبح از میدان آزادی به طرف مسجد جامع این شهر برگزار شد.
وی افزود: عزاداران و محبان اهل‌بیت(ع) امروز با حضور در خیابان‌های این شهر حال و هوای معنوی به این دیار بخشیدند و ارادت خود را به کوثر آل رسول نشان دادند.
افشاری‌زاده تصریح کرد: روز گذشته نیز در این شهرستان همایش سادات عظیم‌الشأن کنگاور با حضور علما، روحانیون و سادات در کنگاور همزمان با شب شهادت حضرت فاطمه(س) در آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) برگزار شد.
کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی کنگاور اظهار کرد: محبان اهل‌بیت(ع) امروز در قالب تجمع فاطمیون ارادت خود به حضرت فاطمه(س) را نشان دادند.
انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن