ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 98388
  • ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۹:۴۹
  • 117 بازدید
  • ارسال توسط :
تجمع فاطمیون انقلابی در ایلام برگزار شد

تجمع فاطمیون انقلابی در ایلام برگزار شد

– اخبار استانها – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از ایلام،  پیش از ظهر امروز به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه(س) تجمع عظیم فاطمیون انقلابی در مسجد صاحب الزمان(عج) و  با حضور شهروندان ایلامی در ایلام برگزار شد. حضور وزیر کشور در اجتماع فاطمیون رامسرتجمع عظیم فاطمیون […]

– اخبار استانها –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از ایلام،  پیش از ظهر امروز به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه(س) تجمع عظیم فاطمیون انقلابی در مسجد صاحب الزمان(عج) و  با حضور شهروندان ایلامی در ایلام برگزار شد.

حضور وزیر کشور در اجتماع فاطمیون رامسرتجمع عظیم فاطمیون انقلابی در بوشهر برگزار می‌شودنمایشگاه "شهرک آسمانی فاطمیون" تبریز به روایت تصویر

  در این مراسم مردم ولایتمدار ایلام  با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به سینه‌زنی و عزاداری پرداختند و یاد آن حضرت را گرامی داشتند.

سخنران این مراسم حجت الاسلام علی چراغی‌پور بود که در ادامه مراسم اظهار داشت: این مراسم که به مناسبت شهادت یاس نبوی است، و نیاز امروز جامعه ما آن است که  شهادت آن حضرت را محور اتحاد خود قرار دهیم.

رئیس شورای تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: حرکت در مسیرولایت و ولایت‌پذیری از شاخصه‌های حضرت فاطمه(س)  بوده است و امروز ما نیز باید با الگو گرفتن از آن حضرت ولایت‌مداری را در عمل در خود پرورش دهیم تا رهرو واقعی حضرت فاطمه(س) باشیم.

چراغی‌پور به  الگو گیری ازحضرت فاطمه(س)   توصیه و یادآورشد: سیره زندگانی حضرت زهرا (س) نه فقط برای زنان جامعه بلکه برای همه اقشار در همه ابعاد زندگی بی‌نظیر است و همه باید برای تقویت و ترویج این فرهنگ بکوشیم و جامعه اسلامی را فاطمی کنیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن