ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 98396
  • ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷
  • 84 بازدید
  • ارسال توسط :
نوای یا فاطمه در البرز طنین‌انداز شد

نوای یا فاطمه در البرز طنین‌انداز شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از البرز، اجتماع بزرگ فاطمیون، 20 بهمن ماه با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، جمعی از مسئولان و مردم ولایتمدار شهرستان کرج در میدان شهدا برگزار شد.امروز آسمان و زمین در غم و اندوه یاس پیامبر(ص) به عزا نشسته و کوی و برزن […]

نوای یا فاطمه در البرز طنین‌انداز شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از البرز، اجتماع بزرگ فاطمیون، 20 بهمن ماه با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، جمعی از مسئولان و مردم ولایتمدار شهرستان کرج در میدان شهدا برگزار شد.
امروز آسمان و زمین در غم و اندوه یاس پیامبر(ص) به عزا نشسته و کوی و برزن سیاه‌پوش این غم جان‌سوز است شور و عشق فاطمی در اقصی نقاط استان البرز به چشم می‌آید، چشم‌ها گریان در عزای دخت نبی اکرم و قلب‌ها سرشار از حزن و اندوه صدیقه کبری است.
امروز دسته‌های متعدد عزاداری در میعادگاه خود، میدان شهدا حضور به هم رسانده و خیل عظیم مردم عزادار در این نقطه از مرکز استان به سینه‌زنی و سوگواری پرداختند، اجتماع بزرگ فاطمیون با مداحی مداحان اهل‌بیت و اشک و آه عزاداران چه زیبا عشق و حب مردم البرز به ولایت و اهل‌بیت و ائمه اطهار فریاد زد.
آسمان و زمین و کائنات در طول تاریخ مصیبت‌هایی عظیم چون رحلت پیامبر، شکافته شدن فرق علی و کربلای حسینی و را نظاره‌گر بوده اما هیچ مصیبتی عظیم‌تر از کبودی پهلوی یاس نبی و شهادت محسن و درنهایت شهادت دردانه عالم فاطمه زهرا نبوده و نخواهد بود.
امروز در عزای بانوی دوعالم تمام امامزادگان البرز سیاه‌پوش بوده و نوای یا فاطمه از در دیوار شهر به گوش می‌آید.
همچنین مردم شهیدپرور استان البرز در شهرهای نظرآباد، فردیس، طالقان، اشتهارد و ساوجبلاغ با حضور در خیابان‌های اصلی شهر در سوگ فاطمه زهرا(س) اشک ماتم ریختند.
انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن