ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 98457
  • ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۵:۵۰
  • 99 بازدید
  • ارسال توسط :
اجتماع بزرگ فاطمیون در شهرکرد

اجتماع بزرگ فاطمیون در شهرکرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، همزمان با سالروز شهادت مظلومانه و جانسوز حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)، اجتماع بزرگ فاطمیون با حضور پرشور مردم، هیئات مذهبی و مسئولان چهارمحال و بختیاری در میدان امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون (س) شهرکرد برگزار […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، همزمان با سالروز شهادت مظلومانه و جانسوز حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)، اجتماع بزرگ فاطمیون با حضور پرشور مردم، هیئات مذهبی و مسئولان چهارمحال و بختیاری در میدان امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون (س) شهرکرد برگزار شد.

در این مراسم، زیارتنامه حضرت فاطمه زهرا (س) قرائت گردید.

مداحی و اقامه نماز جماعت ظهر و عصر از بخش‌های دیگر این برنامه بود.

حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) در روز ۲۰ جمادی الثانی سال پنجم پس از بعثت در مکه مکرمه به دنیا آمد. در مورد تاریخ شهادت جانگداز ایشان چند روایت وجود دارد که بنا بر روایتی ۷۵ روز پس از رحلت پدر گرامیشان حضرت رسول اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) در ۱۳ جمادی الاولی (که نظر اهل سنت نیز بر همین تاریخ است) و به روایت مشهورتری ۹۵ روز پس از رحلت پیامبر اسلام (ص) مطابق با روز سه شنبه سوم جمادی الثانی در سال یازدهم هجری ـ. در حالی که ۱۸ سال بیشتر از عمر مبارکشان نمی‌گذشت ـ. می‌باشد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن