ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 98480
  • ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۸:۳۲
  • 106 بازدید
  • ارسال توسط :
بالاگرفتن تنش میان عربستان و مغرب/ العثمانی: برخی طرف‌ها قصد ضربه زدن به کشور ما را دارند

بالاگرفتن تنش میان عربستان و مغرب/ العثمانی: برخی طرف‌ها قصد ضربه زدن به کشور ما را دارند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از اسپوتنیک، سعد الدین العثمانی نخست وزیر مغرب در یک نشست حزبی تاکید کرد: برخی طرف‌ها قصد دارند به امنیت کشور ما و ثبات آن لطمه وارد کنند. وی در ادامه افزود: برخی افراد می‌خواهند مسائل مهم […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از اسپوتنیک، سعد الدین العثمانی نخست وزیر مغرب در یک نشست حزبی تاکید کرد: برخی طرف‌ها قصد دارند به امنیت کشور ما و ثبات آن لطمه وارد کنند.

وی در ادامه افزود: برخی افراد می‌خواهند مسائل مهم ملی مغرب از جمله تمامیت ارضی منطقه صحراء را هدف قرار دهند. جایگاه منطقه‌ای و بین المللی مغرب در زمینه جذب سرمایه و دیگر موقعیت‌های این کشور باعث برانگیخته شدن حسادت برخی طرف‌ها شده است.

مقامات دولت مغرب چند روز قبل با اعلام پایان مشارکت خود در مداخلات نظامی ائتلاف سعودی علیه یمن، سفیر خود را از ریاض فراخواندند.

هم چنین منابع خبری اعلام کردند که مغرب سفیرش در امارات را هم فرا خوانده است.

شایان ذکر است که «مصطفی المنصوری» سفیر مغرب در عربستان سعودی قبلا اعلام کرده بود که بعد از گزارش یک شبکه تلویزیونی سعودی «علیه تمامیت ارضی» مغرب، به کشورش فراخوانده شده است.

المنصوری خاطرنشان کرد، دلیل فراخوانده شدنش به مغرب تحولاتی است که اخیرا در سطح روابط میان دو کشور شکل گرفته؛ به‌ویژه بعد از آن‌که تلویزیون «العربیه» سعودی گزارشی تصویری علیه تمامیت ارضی کشور پادشاهی مغرب منتشر کرد.

گفتنی است که شبکه العربیه در برنامه‌ای به تاریخ و روند شکل گیری جبهه پولیساریو پرداخت و از این جبهه به عنوان جنبشی تاریخی علیه اشغالگری مغرب نام برد و آنرا نماینده ملت صحرای غربی دانست و از مواضع مغرب و نداشتن برنامه در این زمینه انتقاد کرد

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن