ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 98486
  • ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۷:۲۴
  • 402 بازدید
  • ارسال توسط :

کمپین «سهم من برای این پرچم» توسط دانشجویان دانشگاه تهران در مسیر راه پیمایی راه اندازی شد

بختیاری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: بسیج دانشجویی دانشگاه تهران همزمان با راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن ۲ غرفه در مقابل درب اصلی این دانشگاه و در خیابان آزادی برپا کرده است. وی افزود: در غرفه مجاور دانشگاه تهران کمپین سهم من برای این پرچم راه اندازی شده […]

بختیاری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: بسیج دانشجویی دانشگاه تهران همزمان با راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن ۲ غرفه در مقابل درب اصلی این دانشگاه و در خیابان آزادی برپا کرده است.

وی افزود: در غرفه مجاور دانشگاه تهران کمپین سهم من برای این پرچم راه اندازی شده است. در این کمپین هر یک از شرکت کنندگان در راهپیمایی خدمتی را که در راستای اعطلای کشور انجام داده بر روی تکه‌هایی از پارچه‌های منقش به رنگ پرچم کشورمان می‌نویسند

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران بیان کرد: در مجاور دانشگاه تهران نمایشگاهی از فعالیت خدمات رسانی گروه جهادی دانشگاه تهران در مناطق محروم نیز برپا شده و در قالب عکس خدماتی که به محرومین ارایه شده به نمایش درآمده است.

بختیاری گفت: در سالی که دشمن به دنبال این بود که ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی را نبینند، اما ما امروز جشن ۴۰ سالگی انقلاب را برگزار کرده ایم و طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب در فکر برنامه ریزی برای الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت در ۵۰ سال پیش رو هستیم و انشاءالله برای بعد از ۵۰ سال آینده نیز برنامه ریزی خواهیم کرد.

وی همچنین تصریح کرد: درغرفه مستقر در خیابان آزادی کمپین روزه نجات برای حمایت از مردم ستم دیده فلسطین یمن و سوریه و همچنین حمایت از محور مقاومت برپا شده است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران افزود: برگزاری جشن ۴۰ سالگی انقلاب با حضور باشکوه و حماسی مردم بیانگر آیه شریفه «وَمَکَرُوا وَمَکَرَ اللَّهُ وَاللَّهُ خَیْرُ الْمَاکِرِینَ» است که به گونه‌ای که می‌توان گفت: امروز مکر دشمنان به خودشان برگشته است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن