ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 98489
  • ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۸:۱۱
  • 102 بازدید
  • ارسال توسط :

ولد الشیخ: اوضاع انسانی در یمن فاجعه بار است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی اسکای نیوز عربی، اسماعیل ولد الشیخ احمد در گزارش خود در شورای امنیت برای بررسی اوضاع یمن گفت:در گیری ها در استان های عدن، لحج، شبوا و صنعا تشدید شده است. حملات به موانع […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی اسکای نیوز عربی، اسماعیل ولد الشیخ احمد در گزارش خود در شورای امنیت برای بررسی اوضاع یمن گفت:در گیری ها در استان های عدن، لحج، شبوا و صنعا تشدید شده است.

حملات به موانع ایست بازرسی ارتش یمن و منازل فرماندهان و مقامات امنیتی این کشور افزایش یافته است. در هفته های اخیر، عملیات ترور شخصیت های سیاسی و امنیتی یمن در جنوب این کشور ادامه یافته است. عناصر دو گروه القاعده و داعش در بخش های مختلفی از یمن حضور دارند.

گزارش های مختلفی درباره تشدید فعالیت های القاعده در استان حضرموت و سیطره آن بر فعالیت دریانوردی و تجارت غیرقانونی نفت منتشر شده است. اقدام این گروه در اعدام غیرنظامیان و نظامیان یمنی بسیار نگران کننده است. آزادی های اساسی نظیر آزادی بیان به صورت مستمر در این کشور نقض می شود.

وی ادامه داد: شاهد افزایش حملات به فعالان مدنی در یمن هستیم و همچنین گزارش های زیادی درباره اقدامات خشونت بار و بازداشت فعالان رسانه ای منتشر می شود. ترساندن فعالان رسانه ای و حمله به آنان از روشن ترین نقض حقوق این فعالان شمرده می شود.

الشیخ احمد گفت: شکی در این نیست که کمک های بشردوستانه بسیار مهم بوده ولی محدود است و همچنان شمار زیادی از یمنی ها وابسته به کمک های بخش خصوصی این کشور هستند و زیان های سنگین بخش خصوصی یمن نگرانی بزرگی شمرده می شود.

انتهای پیام/

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن