ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 98506
  • ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶
  • 102 بازدید
  • ارسال توسط :
فرزندان شهدای مدافع حرم؛ حاضران راهپیمایی 22 بهمن +تصاویر

فرزندان شهدای مدافع حرم؛ حاضران راهپیمایی 22 بهمن +تصاویر

– اخبار فرهنگی – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا, چهلمین 22 بهمن انقلاب اسلامی ایران فرا رسید و انقلاب اسلامی ایران وارد دهه پنجم عمر خود شد. در این چهار دهه دشمنان اسلام و انقلاب با انواع حربه‌های گوناگون موجب شدند تا  انقلاب اسلامی […]

– اخبار فرهنگی –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا, چهلمین 22 بهمن انقلاب اسلامی ایران فرا رسید و انقلاب اسلامی ایران وارد دهه پنجم عمر خود شد. در این چهار دهه دشمنان اسلام و انقلاب با انواع حربه‌های گوناگون موجب شدند تا  انقلاب اسلامی مردم ایران از بین برود اما رهبری‌های امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) و خون با برکت شهدا از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون اجازه نداد تا آنها به اهداف شوم خود دست یابند.

نمایش عمامه خونین شهید ذوالفقاری در مسیر راهپیمایی 22 بهمن + عکس

امروز نیز فرزندان شهدای مدافع حرم به تأسی از مسیر پرافتخار پدرانشان در راهپیمایی میلیونی 22 بهمن شرکت کردند تا بگویند با اینکه اکنون سن کمی دارند ولی با همین سن کم از انقلابی که پدرانشان برای سرافرازی آن عزیزترین داشته خود را فدا کردند حراست می‌کنند و راه پدران خود برای حفاظت از انقلاب اسلامی ادامه می‌دهند.

در ادامه تصاویری از حضور فرزندان شهدای مدافع حرم در راهپیمایی امسال را مشاهده می‌کنید:

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن