ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 98508
  • ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶
  • 126 بازدید
  • ارسال توسط :

یادواره 175 شهید غواص و گرامیداشت شهدای مدافع حرم در دانشگاه پیام نور رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ سردار حسن حسن زاده در یادواره 175 شهید غواص و گرامیداشت شهدای مدافع حرم که امروز در دانشگاه پیام نور رشت برگزار شد ؛ گفت: نام مبارک شهدای عزیز به عنوان اسوه‌های مقاومت، شهادت‌طلبی، ایثار، از […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛

سردار حسن حسن زاده در یادواره 175 شهید غواص و گرامیداشت شهدای مدافع حرم که امروز در دانشگاه پیام نور رشت برگزار شد ؛ گفت: نام مبارک شهدای عزیز به عنوان اسوه‌های مقاومت، شهادت‌طلبی، ایثار، از خودگذشتگی و وفاداری در تاریخ ماندگار شده است. فرمانده قرارگاه قدس ثارالله تهران افزود: شهدا جان شیرین خود را فدا کردند که نظام مقدس جمهوری اسلامی استوار بماند و بزرگترین خواسته آنان حفظ نظام، پشتیبانی و اطاعت از ولایت فقیه برای دوام انقلاب است.وی با بیان اینکه در مسیر شکل‌گیری حکومت اسلامی دشمنان زیادی مانع به ثمر رسیدن اهداف آن بوده‌اند و هستند، گفت: در رأس دشمنان این انقلاب آمریکا به عنوان شیطان بزرگ ، مدام در حال توطئه‌چینی علیه این انقلاب است.

حسن زاده افزود: حفظ اسلام و ارزش‌های اسلامی مهمترین پیام شهداست و برای عمل به وصیت های شهدا، بصیرت و هوشیاری نیاز است تا تفاوت بین اسلام واقعی و اسلام آمریکایی را بشناسیم.

رییس دانشگاه پیام نور گیلان هم در این یادواره گفت: اقتدار امروز ما حاصل رشادت های شهدای گرانقدر دفاع مقدس است. رضایی افزود: امنیت و آرامش جامعه که هم اکنون در کشور حاکم است مدیون ایثارگری ها و فداکاری های شهدایی هستیم که از با ارزش ترین گوهر وجودی و جان خود گذشتند تابه این مملکت و آرمان های امام خمینی (ره) آسیبی نرسد.

انتهای پیام/آ

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن