ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 98512
  • ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳
  • 91 بازدید
  • ارسال توسط :

تلفات سنگین سعودی‌ها در حمله به الربوعه

خبرگزاری فارس: جنگنده‌های سعودی با بمباران مناطق مسکونی صنعا، پایتخت یمن دست‌کم دو غیرنظامی را کشته و ده‌ها تن دیگر را زخمی کردند. در حملات هوایی عربستان به استان صعده در شمال یمن نیز یک کودک کشته و ده‌ها تن دیگر زخمی شدند. این در حالی است که نیروهای کمیته‌های مردمی یمن با دفع حمله […]

خبرگزاری فارس: جنگنده‌های سعودی با بمباران مناطق مسکونی صنعا، پایتخت یمن دست‌کم دو غیرنظامی را کشته و ده‌ها تن دیگر را زخمی کردند.

در حملات هوایی عربستان به استان صعده در شمال یمن نیز یک کودک کشته و ده‌ها تن دیگر زخمی شدند.

این در حالی است که نیروهای کمیته‌های مردمی یمن با دفع حمله نظامیان سعودی به شهر الربوعه در عسیر شماری از نظامیان سعودی را به هلاکت رسانده و مابقی را زخمی کردند.

در این تلاش ناکام نظامیان سعودی برای نفوذ به الربوعه که اخیرا نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن موضع خود را در آنجا تثبیت کرده اند، سه خودروی زرهی نظامیان سعودی نیز منهدم شد.

از سوی دیگر شمار کشته‌های انفجار انتحاری دیروز در یک پادگان نظامی در منطقه البریقه استان عدن به 20 سرباز رسید در حالی که بیش از شصت سرباز دیگر نیز زخمی شدند.

یک عامل انتحاری صبح دیروز خود را در نزدیکی پادگان آموزشی در منطقه «البریقه» استان عدن منفجر کرد.

آمار اولیه تلفات این انفجار انتحاری، 13 کشته و 57 زخمی گزارش شده بود.

در این حادثه، عامل انتحاری پس از آنکه توانسته بود به یکی از ورودهای منطقه الجبلیه نفوذ کند، خود را در پادگان «راس عباس» در منطقه البریقه منفجر کرد.

گروه تروریستی تکفیری داعش در بیانیه‌ای مسئولیت این انفجار انتحاری را بر عهده گرفت.

تجمع اعتراضی مردم کوکبان یمن علیه تجاوز خونبار عربستان

از سوی دیگر جوانان شهر تاریخی کوکبان در استان محویت در اعتراض به جرایم دشمن سعودی در حمله به غیرنظامیان و آثار تاریخی این شهر تجمع اعتراضی برگزار کردند.

عربستان سه روز پیش شهر و قلعه تاریخی «کوکبان» یمن در استان محویت را بمباران کرد و پنچ غیرنظامی را به شهادت رساند.

جنگنده‌های سعودی طی 4 حمله متوالی دروازه ورودی، قلعه و بسیاری از آثار تاریخی محله «قشله» را که به قرن دوم میلادی بازمی‌گردد ویران کردند.

شرکت‌کنندگان در این تجمع خشم شدید خود را از اقدام جنگنده‌های عربستان در بمباران عمدی مناطق تاریخی که قدمت آن به چند قرن پیش می‌رسد، اعلام و این جنایت را محکوم کردند.

آنها تاکید کردند: حملات هوایی عربستان به کوکبان تاکنون با شهادت هفت غیرنظامی همراه بوده و ثابت می‌کند که دشمن آمریکایی-سعودی، مردم، تاریخ و زیربناهای یمنی را هدف گرفته است.

معترضان بر مقاومت یکپارچه در برابر دشمن سرکش سعودی تاکید و اعلام کردند که در کمک به ارتش و کمیته‌های مردمی برای دفاع در میادین مبارزه و صیانت از خاک و ناموس کشورشان کوتاهی نمی‌کنند.

شرکت‌کنندگان در این تجمع اعتراضی از نهادهای حقوق بشری خواستند سازمان ملل و شورای امنیت را برای وادار کردن آمریکا و عربستان به توقف تجاوز خود علیه ملت یمن تحت فشار قرار بدهند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن