ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 98513
  • ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴
  • 106 بازدید
  • ارسال توسط :

شهر مآرب یمن در آستانه آزادی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری میزان به نقل از المنار، نیروهای انقلابی و ارتش یمن هم چنین توانسته اند سلسله ارتفاهات راهبردی مشرف بر اردوگاه نظامی فرضه نهم و دیگر مناطق مهم نظامی آنرا را به کنترل خود درآورند. پیشروی ارتش و نیروهای یمن با […]

شهر مآرب یمن در آستانه آزادی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری میزان به نقل از المنار، نیروهای انقلابی و ارتش یمن هم چنین توانسته اند سلسله ارتفاهات راهبردی مشرف بر اردوگاه نظامی فرضه نهم و دیگر مناطق مهم نظامی آنرا را به کنترل خود درآورند.

پیشروی ارتش و نیروهای یمن با درهم شکستن نیروهای نظامی ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان همچنان ادامه دارد.

این نیروها چهارشنبه شب گذشته در ادامه پیشروی های خود علیه مواضع نیروی های ائتلاف، دو موضع استراتژیک در استان مارب را به کنترل خود در آورده و 27 نظامی را اسیر کردند.

عربستان در فروردین ماه سال گذشته و در سکوت رسانه های عربی و بین المللی و با حمایت کشورهای غربی و در راس آنها آمریکا و دیگر هم پیمانان عرب خود به بهانه بازگرداندن دولت قانونی این کشور، یمن را هدف حملات زمینی، هوایی و زمینی خود قرار داد.

براثر این حملات، یمن به کشوری کاملا ویران تبدیل شده و هزاران یمنی نیز در این حملات جان خود را از دست داده و میلیون ها نفر دیگر نیز آواره شدند.

انتهای پیام/

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن