ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 98514
  • ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳
  • 640 بازدید
  • ارسال توسط :

قهرمانی مسابقات وزنه برداری بزرگسالان کشور

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ در نخستین روز مسابقات قهرمانی وزنه برداری بزرگسالان کشور، یادواره شهدای مدافع حرم، علیرضا طاهریان عضو سابق تیم ملی جوانان و نماینده استان چهارمحال و بختیاری، هر 3 نشان طلای حرکات یک ضرب، دو ضرب و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ در نخستین روز مسابقات قهرمانی وزنه برداری بزرگسالان کشور، یادواره شهدای مدافع حرم، علیرضا طاهریان عضو سابق تیم ملی جوانان و نماینده استان چهارمحال و بختیاری، هر 3 نشان طلای حرکات یک ضرب، دو ضرب و مجموع دسته 62 کیلوگرم را از آن خود کرد.

طاهریان در رقابت با 12 وزنه بردار دیگر وزن 62 کیلوگرم، وزنه های 118 و 140 کیلوگرم را در یک ضرب و دو ضرب بالای سر برد و با حد نصاب مجموع 258 کیلوگرم روی سکوی قهرمانی ایستاد.

در این وزن محمد فاطمی از تهران با حد نصاب مجموع 250 کیلوگرم، صاحب دو نشان نقره، و محسن نکیسایی از خوزستان با حد نصاب مجموع 248 کیلوگرم، ضمن کسب نشان نقره دو ضرب، حائز نشان برنز شد. 

مسابقات قهرمانی وزنه برداری بزرگسالان کشور، یادواره شهدای مدافع حرم، با رقابت 154 وزنه بردار، در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر در استان خوزستان برگزار شد.

انتهای پیم/

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن