ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 98521
  • ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶
  • 87 بازدید
  • ارسال توسط :

شهدای غواص خون جدیدی در رگ های انقلاب جاری کردند

بازگشت شهدای غواص به میهن پس از 30 سال موجب شد تا خون جدیدی در رگ های انقلاب به جریان بیافتد و این بازگشت پیام های بسیاری را برای ملت ایران نوید داشت؛ که ایستادگی در برابر ظلم و مقاومت در برابر استکبار مهمترین پیام شهدای غواص بود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به […]

بازگشت شهدای غواص به میهن پس از 30 سال موجب شد تا خون جدیدی در رگ های انقلاب به جریان بیافتد و این بازگشت پیام های بسیاری را برای ملت ایران نوید داشت؛ که ایستادگی در برابر ظلم و مقاومت در برابر استکبار مهمترین پیام شهدای غواص بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،منطقه گیلان،سردار حسن زاده از فرماندهان لشکر۲۷ محمد رسول الله(ص)در کنگره ۱۷۵ شهید غواص و شهدای مدافع حرم که در دانشگاه پیام نور گیلان برگزار شد،با اشاره به تاثیرگذار بودن یادواره های شهدا اظهار کرد:یادواره های شهدا بهترین مکان برای بازگویی اصول انقلاب،امام (ره) و شهداست.

وی به حضور همیشه در صحنه مردم در راهپیمایی بزرگ 22‌ بهمن امسال اشاره کرد و افزود:این حضور موجب دلگرمی دوستان نظام و موجب ناامیدی دشمنان شد.

سردار حسن‌زاده با بیان اینکه بسیاری از عظمت های این ملت را شهدا آفریدند،گفت:بازگشت شهدای غواص به میهن پس از 30 سال موجب شد تا خون جدیدی در رگ های انقلاب به جریان بیافتد و این بازگشت پیام های بسیاری را برای ملت ایران نوید داشت؛که ایستادگی در برابر ظلم و مقاومت در برابر استکبار مهمترین پیام شهدای غواص بود.

وی با بیان اینکه امروز به برکت خون شهدا، ایران اسلامی از توانمندی موشکی و فناوری هسته ای برخوردار است،گفت:دستاوردهای انقلاب اسلامی دنیا را متحیر کرده است.

حسن زاده با بیان اینکه شهدای مدافع حرم در پاسداری از حرم حضرت زینب(س) و دفاع از اسلام،خارج از مرزهای جغرافیایی به مقابله با دشمن سلفی تکفیری داعش پرداختند،اضافه کرد:شهدای مدافع حرم با شهادتشان پاسخ خیلی از باورهای غلط را دادند.

وی در پاسخ به افرادی که امروزه می گویند بدهکاریم به برخی ها افزود:ما به کسی بدهکار نیستیم بلکه فقط به خون شهدا و امام شهدا بدهکاریم.

سردار حسن‌زاده عزت و اقتدار ایران اسلامی را به برکت فرهنگ مقاومت و ایستادگی شهدا دانست و یادآور شد:امروز در مقطع خاصی از انقلاب اسلامی قرار داریم،مقطعی که دشمن با تمام توان تلاش دارد تا دستاوردها و افتخارات نظام را خدشه دار کند.

وی استکبارستیزی و مبارزه با ظلم را از اصول انقلاب خواند و افزود:این اصول برگرفته از موازین اسلامی است و تا وقتی استکبار هست مبارزه ادامه دارد.

سردار حسن زاده پرهیز از اشرافی گری را از دیگر اصول انقلاب برشمرد و گفت:شهدای ما رفتند تا این اصول حفظ شوند.

وی با اشاره به پروژه نفوذ دشمن برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد:انقلاب اسلامی بعد از گذشت 37 سال به قدرتی رسیده که دشمن با پروژه نفوذ بدنبال براندازی آن است،لذا باید همگان در برابر ترفندهای دشمن هوشیار باشیم.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن